Μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Το Ford Focus RS δε χρειάζεται (πλέον) συστάσεις: πρόκειται για το πιο οδηγοκεντρικό «χάτς» της εποχής μας διαθέτοντας μια ιδιοφυή –ας μας επιτραπεί η έννοια- τετρακίνηση που ξεχωρίζει για την ικανότητα της, χάρη στους δύο συμπλέκτες που εδράζονται στον πίσω άξονα και το μόλις ένα διαφορικό, να κατανέμει με δυναμικό τρόπο τη ροπή του Ecoboost βενζινοκινητήρα των 350 ίππων ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα στέλνοντας σε αυτούς, εφόσον χρειαστεί, έως και το 100% της τελευταίας.

Το όλο πακέτο φαντάζει στα αυτιά μας ακόμα πιο ιδανικό αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσει κανείς ένα εμπρός διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ). Όπερ και εγένετο! Όπως ανακοινώθηκε από επίσημα χείλη, το εν λόγω καλούδι, το οποίο εξέλιξε και ρύθμισε η γνωστή στο είδος Quaife, θα αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού του μοντέλου σε μόλις 1.500 αντίτυπα του που θα διατεθούν την προσεχή περίοδο στις αγορές των ΗΠΑ (1.000) και του Καναδά (500).

Τα εν λόγω αντίτυπα του μοντέλου συνοδεύονται και από μικρές αισθητικές αναβαθμίσεις, με κυριότερες τον βαμμένο σε μαύρο ματ χρώμα «ουρανό», ενώ αντίστοιχη οπτική χροιά διαθέτουν τόσο η πίσω αεροτομή, όσο και το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Τα 1.500 αυτά «κομμάτια» θα διατίθενται στους εξωτερικούς χρωματισμούς Race Red και Nitrous Blue.

Δε μένει παρά να δούμε αν οι παραπάνω αναβαθμίσεις θα είναι διαθέσιμες -έστω και σε ελάχιστα αντίτυπα- και στα ευρωπαϊκά Focus RS._Χ.Α.