Σχεδόν οκτώ χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία φορά που το μικρό –για τα δεδομένα της εκεί αγοράς- Ford Ranger πάτησε τους τροχούς του στις ΗΠΑ και τώρα ήρθε η ώρα για τη δυναμική επάνοδό του.

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ που επίσημα ανοίγει τις πύλες της αύριο, η Ford θα παρουσιάσει (ή πιο σωστά, θα επαναλανσάρει) το μικρό της pick up. Το γνωστό και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα Ranger καλείται στη δημοφιλή για τα αυτοκίνητα του είδους αγορά της Β. Αμερικής να τοποθετηθεί ένα σκαλί πιο χαμηλά από το F-150 «παλεύοντας» απέναντι στα ισχυρά ονόματα των Chevrolet Colorado και Toyota Tacoma. Tο «νέο», αμερικανικών προδιαγραφών Ford Ranger, θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού XL, XLT και Lariat, ενώ θα υπάρξουν και πιο «σκληροτράχηλες» εκδοχές του, οι οποίες θα προσφέρονται με το πακέτο FX4 Off-Road Package, που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν πιο ανθεκτικά αμορτισέρ και all-terrain ελαστικά.

Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, ξεχωρίζουν, φυσικά, ο κινητήρας, ένας 4κύλινδρος EcoBoost με χωρητικότητα 2,3 λίτρων, ο οποίος θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο με 10 σχέσεις –χειροκίνητες εκδόσεις ασφαλώς και δεν θα υπάρχουν σε μια αγορά που το τρίτο πεντάλ αποτελεί σπάνιο θέαμα. Προς το παρόν, η Ford δεν ανακοινώνει στοιχεία για την απόδοση του κινητήρα, αν και βέβαιο θεωρείται πως η ισχύς του θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά το άτυπο φράγμα των 300 ίππων. Οι τελευταίοι θα περνούν, ανάλογα με την έκδοση, είτε στους εμπρός είτε και στους τέσσερις τροχούς._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά