Ένα ακόμα «χτύπημα» στις προσπάθειες της κυβέρνησης να αποφύγει τους περιορισμούς αποτελεί η σημερινή απόφαση γερμανικού δικαστηρίου του Βερολίνου το οποίο διέταξε την πρωτεύουσα της Γερμανίας να απαγορεύσει την κίνηση των παλαιότερων πετρελαιοκίνητων οχημάτων από συγκεκριμένους δρόμους της.

Σε τουλάχιστον έντεκα δρόμους που υποφέρουν από τα πολύ υψηλά επίπεδα μόλυνσης με οξείδια του αζώτου, το Βερολίνο υποχρεούται να απαγορεύσει την κίνηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων που πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 5 και πίσω, δήλωσε το δικαστήριο προσθέτοντας ότι η πόλη δεν είχε κάνει αρκετά βήματα για να κρατήσει την ατμοσφαιρική ρύπανση εντός των επιτρεπόμενων ορίων.

Πέρα από αυτούς τους δρόμους, οι τοπικές αρχές της πόλης του Βερολίνου πρέπει να αναλύσει κατά πόσο χρειάζονται περαιτέρω απαγορεύσεις σε συνολικά 15 χλμ. οδικών αρτηριών προκειμένου να μειωθούν οι συγκεντρώσεις οξειδίων του αζώτου στα 40 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα κατά μέσο όρο, ανέφερε το αρμόδιο δικαστήριο στην απόφασή του

Θυμίζουμε πως νωρίτερα μέσα το μήνα, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας ανάλυσε τα σχέδιά της για τη μείωση της ρύπανσης από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ζητώντας από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσφέρουν στους ιδιοκτήτες εμπορικά κίνητρα αλλά και αναβαθμίσεις στα λογισμικά συστήματα διαχείρισης των κινητήρων, σε μια προσπάθεια να αποτραπούν περαιτέρω απαγορεύσεις οδήγησης.

 «Αυτή ήταν μια καλή μέρα για καθαρό αέρα στο Βερολίνο», δήλωσε στους δημοσιογράφους μετά την απόφαση ο Juergen Resch, διευθύνων σύμβουλος της περιβαλλοντικής οργάνωσης DUH. Η απόφαση «δείχνει ότι ο κυβερνητικός συμβιβασμός για το πετρέλαιο, ο οποίος δεν συμπεριέλαβε καν το Βερολίνο, απέτυχε».

Θυμίζουμε πως αντίστοιχες απαγορεύσεις έχουν ήδη επιβληθεί στην πόλη του Αμβούργου και σχεδιάζονται για τη Φρανκφούρτη και τη Στουτγάρδη, το σπίτι της αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ)._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά