Η γαλλικός όμιλος έχασε σημαντικό έδαφος στην Κίνα με αποτέλεσμα την κάμψη της παγκόσμιας εμπορικής επιρροής του κατά 12,76% στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με σημερινές, επίσημες ανακοινώσεις του Groupe PSA, οι πωλήσεις του ομίλου κάμφθηκαν κατά 12,7% στο πρώτο εξάμηνο, κυρίως εξαιτίας της πτώσης που καταγράφηκε στην Κίνα. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού του τρέχοντος έτους, το Groupe PSA ταξινόμησε σε παγκόσμια βάση 1.903.370 οχήματα, έναντι 2.181.823 την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Η πτώση στην Κίνα και στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας άγγιξε σε ποσοστιαία βάση το 60,62%, με τον όμιλο να χάνει σε σχέση με το H1 2018 περί τις 100.000 μονάδες. Αρνητικό επίσης ήταν το πρόσημο στη Λατινική Αμερική (-29,34%), στη Μέση Ανατολή/Αφρική (-68,35%) και στην Ευρασία (-14,55%. Στην Ευρώπη, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά για τον γαλλικό όμιλο, το Groupe PSA αύξησε την εμπορική του επιρροή κατά 0,27% κερδίζοντας την εμπιστοσύνη 1.678.126 αγοραστών, ενώ στην περιοχή Ινδίας-Ειρηνικού τα οφέλη ανήλθαν στο +2,27%.

«Παρά την υποχώρηση των παγκόσμιων αγορών για αυτό το πρώτο εξάμηνο, οι εμπορικές ομάδες μας κατάφεραν να αυξήσουν τα μερίδια αγοράς σε πολλές χώρες, ιδίως στην Ευρώπη και την Αφρική. Η αυστηρή ανάπτυξη των βασικών μας μοντέλων είναι αποφασιστικής σημασίας για την επίτευξη κερδοφόρων πωλήσεων και για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού ομίλου, Carlos Tavares.

Στη σημερινή του ανακοίνωση ο γαλλικός όμιλος δηλώνει για μια ακόμα φορά την αμέριστη πίστη του στο πρόγραμμα «εξηλεκτρισμού» που έχει εκπονηθεί για λογαριασμό όλων των μαρκών που εσωκλείονται στις «αγκάλες» του Groupe PSA όπως αυτό εκφράζεται από μια σειρά ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων. Όπως τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα DS3 Crossback E-Tense, Peugeot e-208, Peugeot e-2008 και Opel Corsa-e και τα υβριδικά DS7 Crossback E-Tense, Peugeot 3008 Hybrid/Hybrid 4 και Peugeot 508/508 SW Hybrid, Opel Grandland X Hybrid4 και Citroen C5 Aircross Hybrid._X.A.