Η τεχνολογικός γίγαντας της Apple πήρε την πολυπόθητη άδεια ώστε να ξεκινήσει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού τις δικές της δοκιμές εξέλιξης πάνω στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Με την απόφαση αυτή, ο γνωστός σε όλους αμερικάνικος κολοσσός έρχεται να προστεθεί στη μακροσκελή, όπως διαμορφώνεται, λίστα των μεγάλων αλλά και start-up εταιρειών που έρχονται να «επενδύουν» στον τομέα των αυτοκινούμενων οχημάτων και της τεχνολογίας που σχετίζεται με αυτά. Ανάμεσα στους... γίγαντες της παγκόσμιας σκηνής που επιθυμούν διακαώς να ταυτίσουν το όνομά τους με την εν λόγω τεχνολογική κατάκτηση περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η Google, η Ford, η VW, η GM, η Mercedes και φυσικά η Tesla, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να αποσπάσει το προβάδισμα έναντι των αντιπάλων της έχοντας ήδη εξελίξει σε σημαντικό βαθμό τη δική της «πιλοτική» εφαρμογή.

Γνωστό είναι πως τα τελευταία χρόνια η Apple «φλερτάρει» έντονα με τον κόσμο της αυτοκίνησης, καθώς ουδέποτε έκρυψε τις προθέσεις της να «μπει», με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών. Η αλήθεια βέβαια είναι πως η συγκεκριμένη άδεια από τις αρμόδιες αρχές της πολιτείας της Καλιφόρνια δε σημαίνει κατ’ ανάγκη πως η Apple προτίθεται να εξελίξει το δικό της «αυτόνομο» όχημα. Τουναντίον, είναι πολύ πιθανό να πρόκειται για μια ακόμα προσπάθεια του τεχχνολογικού γίγαντα που σχετίζεται με την ανάπτυξη των λογισμικών συστημάτων που «ταυτίζονται» με την εν λόγω τεχνολογία, η οποία, θέλοντας και μη πλέον, αναμένεται μέσα στα προσεχή χρόνια να αποτελέσει την κυρίαρχη τάση στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η Apple έχει προ καιρού συστήσει τις αρμόδιες ομάδες έρευνας και εξέλιξης, οι οποίες εργάζονται εδώ και αρκετούς μήνες πάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν πως κάτω από άκρα μυστικότητα το πρώτο team δουλεύει πυρετωδώς πάνω στο όλο εγχείρημα με έδρα το Sunnyvale της Καλιφόρνια, τη στιγμή, μάλιστα, που μια δεύτερη «βοηθητική» ομάδα στον Καναδά βρίσκεται ήδη σε… προχωρημένο στάδιο ερευνών._Χ.Α.    

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά