Σύμφωνα με πηγές από το Βέλγιο, εκεί όπου «γεννιέται» το νέο e-tron, η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου SUV της Audi θα είναι μικρότερη στο σύνολο του 2019 κατά 20% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό των ιθυνόντων της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων.

Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της βελγικής εφημερίδας LEcho, η Audi θα κατασκευάσει μέσα στο 2019 σχεδόν 10.000 λιγότερα e-tron σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις της στη μονάδα παραγωγής οχημάτων που διατηρεί στις Βρυξέλλες, εξαιτίας προβλημάτων που σχετίζονται με την προμήθεια των μπαταριών του οχήματος από την κορεάτικη εταιρεία LG. Η εφημερίδα, επικαλούμενη σχετικά έγγραφα που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, αναφέρει χαρακτηριστικά πως στο τέλη του τρέχοντος έτους η παραγωγή του e-tron θα φτάσει τις 45.242 μονάδες, έναντι των «προβλεπόμενων» 55.830.

Διαβάστε επίσης: Ο πλήρης φάκελος του Audi e-tron

Η εφημερίδα αναφέρει επίσης ότι η μείωση οφείλεται «σε περιορισμούς στην προμήθεια μπαταριών από την LG». Μάλιστα, μη κατονομαζόμενες πηγές από το εσωτερικό του εργοστασίου, φέρονται να δήλωσαν στην L'Echo ότι αυτή τη στιγμή «υπάρχουν τόνοι προβλημάτων με την LG».

Στη μονάδα παραγωγής του εργοστασίου της Audi στο Βέλγιο κατασκευάζονται σε ημερήσια βάση αυτή τη στιγμή 160 e-tron. Σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, ο αριθμός αυτός θα ανέλθει στα 293 οχήματα ανά ημέρα στα τέλη Σεπτεμβρίου. Αυτή τη στιγμή, οι εργαζόμενοι της μονάδας απασχολούνται 6 ώρες την ημέρα, με την Audi να σκοπεύει μέσα στην προσεχή περίοδο να «επιστρέψει» σε καθεστώς 8ωρης απασχόλησης, για 4 όμως ημέρες._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά