Περισσότερη πρακτικότητα και χώροι για τις 4θυρες εκδοχές του A5 Coupe.

Σχεδιαστικά, η Audi ακολούθησε την πεπατημένη, στην οποία χρόνια τώρα μας έχει συνηθίσει. Έτσι, στο εμπρός μέρος των Sportback παραλλαγών του A5 δεσπόζουν η εξαγωνική μάσκα, η οποία συνδυάζεται με έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα, ενώ μεγαλύτερη σε σχέση με τα κουπέ αδέλφια του είναι τόσο η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, η οποία είναι αυξημένη κατά 15 λίτρα φτάνοντας ειδικά για την περίσταση τα 485, όσο και το μήκος του αμαξώματος, το οποίο είναι διευρυμένο κατά 17 χλστ. Η μεγαλύτερη ωστόσο διαφοροποίηση σε σχέση με το… μέγεθος έγκειται στο μεταξόνιο, το οποίο από 2,764 μ. έφτασ τα 2,824 μ. Επιλογή, ασφαλώς, που έχει ευεργετικά οφέλη σε ότι αφορά στη χωροταξική κατανομή στις πίσω θέσεις.

Ουδεμία έκπληξη και στα μηχανικά μέρη, μιας και οι Γερμανοί ακολούθησαν πιστά τις επιλογές που είδαμε στην έκδοση Coupe. Μοναδική προσθήκη είναι αυτή της έκδοσης g-tron, η οποία έχει χωρητικότητα 2,0 λίτρα και μπορεί να καταναλώσει Audi e-gas ή φυσικό αέριο σε συνδυασμό με βενζίνη, αποδίδοντας 170 ίππους.

Από εκεί και πέρα, η Audi προσφέρει δύο κινητήρες βενζίνης και τρεις ντίζελ, οι οποίοι έρχονται να καλύψουν με την απόδοσή τους ένα φάσμα ισχύος που εκκινεί από τους 190 ίππους και καταλήγει στους 286 ίππους. Φυσικά, η κορυφαία έκδοσης S5 «φορά» τον γνωστό 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης της Audi, ο οποίος αποδίδει 354 ίππους και 500 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,7 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Τα κιβώτια που συνοδεύουν τα κινητήρια σύνολα καλύπτουν όλα τα γούστα, καθώς στις επιλογές περιλαμβάνονται ένα χειροκίνητο 6άρι, ένα 7άρι διπλού συμπλέκτη (S-Tronic) και ένα αυτόματο 8 σχέσεων (Tiptronic)._X.A.