Η έκδοση 55 TFSI e quattro του Audi A7 Sportback είναι υβριδική, και μάλιστα plug-in, με τον 2λιτρο θερμικό κινητήρα να συνεπικουρείται από έναν ηλεκτρικό, αποδίδοντας συνδυαστικά 367 ίππους.

Το νέο και plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro παίρνει κίνηση από τον γνώριμο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων του VW Group, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 252 ίππους και ροπή 370 Nm, ο οποίος βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο μέσα στο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της οικογένειας S-Tronic με ονομαστική απόδοση 143 ίππων και ροπή που φτάνει στα 350 Nm. Συνδυαστικά, η ισχύς φτάνει τους 367 ίππους και η ροπή τα 500 Nm, τα οποία δίνουν το «παρών» ήδη από τις 1.250 σ.α.λ.

Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με μια ευμεγέθη για τα δεδομένα του είδους μπαταρία με 104 στοιχεία και δυναμική 14,1 kWh που λειτουργεί στα 381 Volt και βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από το δάπεδο του χώου φόρτωσης στο πίσω μέρος. Η Audi επικαλείται πως, σύμφωνα με τις μετρήσεις βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, η ηλεκτρική αυτονομία του A7 Sportback 55 TFSI e Quattro είναι πάνω από 40 χλμ., η τελική του ταχύτητα αποκλειστικά με τη χρήση ρεύματος τα 135 χλμ./ώρα, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 48-44 gr/χλμ., η μέση κατανάλωση βενζίνης μόλις 2,1-1,9 λιτ./100 χλμ. και οι μέσες απαιτήσεις σε ηλεκτρική ενέργεια για την ίδια απόσταση στα 18,1-17,5 kWh.

Σε ότι αφορά τις λοιπές επιδόσεις, σύμφωνα με το γερμανικό εργοστάσιο το «0-100» ολοκληρώνεται σε 5,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.

Το αυτοκίνητο έχει ως default ρύθμιση την EV, η οποία παραμένει όσο ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο στο πάτημα του δεξιού πεντάλ – και φυσικά όσο το επιτρέπουν τα αποθέματα της μπαταρίας. Από εκεί και πέρα, στο Battery Hold, το σύστημα διατηρεί το υπάρχον επίπεδο φόρτισης του συσσωρευτή ώστε αργότερα ο οδηγός να μπορεί να διανύσει την ανάλογη απόσταση χωρίς… θόρυβο και εκπομπές σωματιδίων. Φυσικά, το «παρών» δίνει και το πρόγραμμα Hybrid.

Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδησης και ως PHEV μέσω πρίζας – προαιρετικά με καλώδιο της γενιάς Mode 3 και βύσματος Type 2. Σε τριφασικό δίκτυο των 400 Volt και 16 A, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε περίπου δυόμιση ώρες, ενώ σε οικιακό των 230 Volt σε περίπου επτά ώρες._Χ.Α.