Η BMW αυξάνει τον αριθμό των ανακληθέντων πετρελαιοκίνητων οχημάτων της σε 1.600.000, στα οποία ένα πρόβλημα διαρροής στη μονάδα ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR) είναι πιθανό να οδηγήσει σε εκδήλωση φωτιάς.

Το όλο θέμα κατέστη γνωστό τον περασμένο Αύγουστο, όταν και ήρθαν στο φως της δημοσιότητας πάνω από 27 περιστατικά εκδήλωσης φωτιάς σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα της BMW που κυκλοφορούσαν στη Ν. Κορέα. Αντιδρώντας με αρκετή ομολογουμένως καθυστέρηση στα ως άνω συμβάντα, η γερμανική εταιρεία προχώρησε αρχικά στην ανάκληση 106.000 αυτοκινήτων στη χώρα της άπω ανατολής εκδίδοντας συγχρόνως και μία ανακοίνωση στην οποία ζητά συγγνώμη από τους νοτιοκορεάτες ιδιοκτήτες των επίμαχων μοντέλων. Εν συνεχεία, η BMW εξέδωσε αντίστοιχη εντολή ανάκλησης και για την Ευρώπη, εκεί όπου οποία τα επηρεαζόμενα μοντέλα αγγίζουν τις 220.000 μονάδων, εκ των οποίων οι 96.300 βρίσκονται στη Γερμανία.

Όπως παραδέχονται όμως οι Βαυαροί μέσω επίσημης ανακοίνωσης που ανήρτησαν σήμερα στο διαδίκτυο, τα «επίμαχα» πετρελαιοκίνητα μοντέλα τους, τα οποία κατασκευάστηκαν από τον Αύγουστο του 2000 έως και τον ίδιο μήνα του 2017, ανέρχονται τελικά σε 1.600.000.

Χωρίς να προσδιορίζονται ποια είναι τα «προβληματικά» μοντέλα, η BMW αναφέρει τα εξής στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε:

«Σε περίπτωση ορισμένων οχημάτων ντίζελ μπορεί να προκύψει διαρροή γλυκόλης από το σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων. Σε συνδυασμό με τις τυπικές εναποθέσεις αιθάλης και τις υψηλές θερμοκρασίες που υπάρχουν συνήθως στη μονάδα EGR, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αποσύνθεση σωματιδίων. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις στην τήξη της πολλαπλής εισαγωγής και σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις να προκαλέσει πυρκαγιά. Το BMW Group αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια ανάκληση για να ελέγξει τη μονάδα EGR και να αντικαταστήσει τυχόν ελαττωματικά εξαρτήματα στα πιθανά επηρεασμένα οχήματα ντίζελ»._Χ.Α.