23 Ιουν 2016

H BMW ετοιμάζει το… φουλ ηλεκτρικό νέο i8

Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες, το νέο i8 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό αντικαθιστώντας προς τα τέλη της δεκαετίας το υπάρχον υβριδικό σπορ κουπέ μοντέλο των Βαυαρών.

Ωστόσο, πριν τη μεγάλη αυτή στροφή, το i8 αναμένεται να δεχτεί ένα μικρό σχεδιαστικό ρετουσάρισμα, το οποίο θα συνοδεύεται και από μια περιορισμένης έκτασης αύξηση στην ισχύ των κινητήριων μονάδων του. Ήδη, η γερμανική εταιρεία έχει… βγάλει στο δρόμο ένα πρωτότυπο μοντέλο του ανανεωμένου i8 με αλλαγές που έχουν ξεκινήσει να δοκιμάζονται στο σώμα του safety car που οι Βαυαροί έχουν παραχωρήσει στους διοργανωτές του πρωταθλήματος Formula E. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, στο πίσω μέρος του ανανεωμένου i8 θα ενσωματωθούν δύο ευμεγέθεις ανεμιστήρες, οι οποίες βοηθούν στην καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον 3κύλινδρο και θερμικό, ασφαλώς, κινητήρα των 1,5 λίτρων.

Από εκεί και πέρα, αλλαγές αναμένονται και στην μπαταρία, η οποία θα αντικατασταθεί από τη μεγαλύτερη που σήμερα συναντάμε στο X5 xDrive 40e (26Αh αντί 20Αh). Διαφορετικό θα είναι και το επαγωγικό σύστημα φόρτισης, το οποίο θα κατασκευάζει η Qualcomm. Με δεδομένες τις παραπάνω αλλαγές, η αύξηση της συνδυαστικής ισχύος των κινητήριων μονάδων αναμένεται να υπερβεί το 10% σε σχέση με τη σημερινή.

Μαζί με όλα τα παραπάνω, οι ιθύνοντες της BMW πρόκειται να επέμβουν στις αναρτήσεις, οι οποίες θα διαθέτουν χαμηλότερο κατά 10 χλστ. ύψος, στα φρένα, στη διάσταση των ελαστικών και ενδεχομένως στις ρυθμίσεις του τιμονιού.

Σε ότι αφορά στο εντελώς νέο και αμιγώς ηλεκτρικό i8, το οποίο εξελίσσεται πάνω στο πρωτότυπο Hydrogen Fuel Cell που είδαμε πέρσι, οι Γερμανοί σχεδιάζουν να φέρουν στην παραγωγή –άγνωστο πότε- ένα σπορ κουπέ με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος θα είναι εγκατεστημένος εμπρός και οι άλλοι δύο, πίσω, στη θέση του «σημερινού» θερμικού κινητήρα. Και οι τρεις θα εξελιχθούν αποκλειστικά από την BMW, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες._Χ.Α.

Ετικέτες: