Επικαιρότητα Κόσμος

H BMW ετοιμάζει ηλεκτρικές εκδόσεις για τη Σειρά 5 και την Χ1

Η BMW ανακοίνωσε τα μελλοντικά προϊοντικά της πλάνα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και ταυτόχρονα τους βασικούς πυλώνες των περιβαλλοντικών της στόχων για τα προσεχή χρόνια.

Χωρίς να δίνει σαφές χρονοδιάγραμμα αναφορικά με το χρόνο λανσαρίσματος τους στις κατά τόπους αγορές, η BMW ανακοίνωσε μεταξύ άλλων σήμερα ότι η γκάμα των μοντέλων που θα κινούνται αποκλειστικά με την αρωγή ρεύματος θα διευρυνθεί με τις ηλεκτρικές εκδόσεις των Χ1 και 5 Series, με την τελευταία να διατίθεται έτσι με όλους τους τύπους κινητήριων μονάδων, συμπεριλαμβανομένης της plug-in υβριδικής και της mild-hybrid των 48V.

Συνολικά, έως το τέλος του 2021, τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα του Βαυαρού κατασκευαστή θα είναι τα BMW i3, iX3, iNext, i4 και Mini Cooper SE.

Σημείο αναφοράς στην εξηλεκτρισμένη… ρότα των Γερμανών θα είναι και η νέα Σειρά 7, η οποία θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πέραν των plug-in υβριδικών καθώς και των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδοχών της, οι οποίες θα συνοδεύονται με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης των 48V.

Έως το 2023 η BMW θα έχει στην εμπορική της φαρέτρα 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, εκ των οποίων τα μισά θα είναι ηλεκτρικά.

Στόχος της BMW για τα προσεχή χρόνια είναι να μειώσει κατά το ένα τρίτο τις εκπομπές CO2 ανά όχημα. Ενδεικτικά, για ετήσιες πωλήσεις νέων οχημάτων της τάξης των 2,5 εκατομμυρίων μονάδων (στοιχεία πωλήσεων για το σύνολο των εταιρειών του BMW Group για το 2019), το επίτευγμα αυτό αντιστοιχεί σε μείωση των εκπομπών CO2 στο συνολικό κύκλο ζωής των οχημάτων έως το 2030 της τάξης των 40 και πλέον εκατομμυρίων τόνων.

Στην παραγωγή η BMW επιθυμεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά όχημα κατά 80% έως το 2030, ενώ την ίδια περίοδο η αντίστοιχη μείωση στην εφοδιαστική αλυσίδα και στη χρήση του οχήματος στην πράξη αναμένεται να ανέλθει στο 20% και 40%, αντίστοιχα.

Εκτός από την προμήθεια πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 100% ήδη από φέτος, το BMW Group θα επενδύσει συστηματικά στη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης και στη χρήση των δυνατοτήτων που επιτρέπει η ψηφιοποίηση.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου