Επικαιρότητα Κόσμος

H BMW χαμηλώνει τις προσδοκίες κερδοφορίας για το 2018

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η BMW «βλέπει» πως ο στόχος κερδοφορίας που είχε αρχικά τεθεί για το 2018 δεν αναμένεται να επιτευχθεί στο πέρας της χρονιάς, εξαιτίας μιας πλειάδας περιστάσεων και συγκυριών.

Οι λόγοι για τους οποίου οι Βαυαροί προχωρούν σήμερα στην ανακοίνωση μιας λιγότερο αισιόδοξης πρόβλεψης αναφορικά με την κερδοφορία της μάρκας στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, είναι τρεις. Ο πρώτος σχετίζεται με τις… έκτακτες επενδύσεις της εταιρείας ύψους σχεδόν 1 δις € στον τομέα της μελλοντικής κινητικότητας (ηλεκτροκίνηση, αυτόνομη οδήγηση κοκ). Ο δεύτερος, με εξίσου άμεση επίπτωση στο περιθώριο λειτουργικού κέρδους, αφορά στις όχι και τόσο ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ενώ ανάλογα «υψηλό» είναι το κόστος που προκύπτει από την εφαρμογή του νέου πρωτοκόλλου (λέγε με WLTP) υπολογισμού των εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης που ήδη είναι σε ισχύ στη γηραιά από την 1η Σεπτεμβρίου. Επ’ αυτού, στην επίσημη ανακοίνωσή της η BMW αναφέρει τα εξής:

«Το BMW Group εφάρμοσε νωρίτερα τις απαιτήσεις των κανονισμών του WLTP. Ωστόσο, η εφαρμογή από ολόκληρο τον κλάδο του νέου κύκλου οδήγησε σε σημαντικές στρεβλώσεις του εφοδιασμού σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές καθώς και σε απροσδόκητο και έντονο ανταγωνισμό. Χάρη στην ευέλικτη στρατηγική παραγωγής και πώλησης, ο Όμιλος BMW ανταποκρίνεται σε αυτόν τον αυξημένο ανταγωνισμό και μειώνει τον προγραμματισμό του όγκου, ώστε να επικεντρωθεί στα κέρδη».

Η γερμανική εταιρεία επισημαίνει πως οι συγκριτικά αυξημένες σε σχέση με το 2017 απαιτήσεις «καλής θέλησης» και εγγύησης για τα κυκλοφορούντα οχήματα του ομίλου θα συνεισφέρουν με τη σειρά του στα μικρότερα, σε σύγκριση με τις αρχικές προσδοκίες, περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Στη σχετική αναφορά τους οι Βαυαροί δεν παραλείπουν να επισημάνουν και κάτι ακόμα:

«Οι συνεχιζόμενες διεθνείς εμπορικές συγκρούσεις επιδεινώνουν την κατάσταση της αγοράς και τροφοδοτούν την αβεβαιότητα. Αυτές οι συνθήκες στρεβλώνουν τη ζήτηση περισσότερο από ό, τι αναμενόταν και οδηγούν σε πιέσεις τιμολόγησης σε πολλές αγορές».

Ύστερα απ’ όλα τα παραπάνω, η BMW αναμένει στα τέλη του 2018 το περιθώριο λειτουργικού της κέρδους να ανέλθει στο 7%, έναντι 8-10% που ήταν η αρχική πρόβλεψη._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου