Επικαιρότητα Κόσμος

H BMW παγώνει τα πλάνα του νέου της supercar

Η BMW φέρεται να έχει ακυρώσει τα πλάνα που την ήθελαν να παρουσιάζει μέσα στα προσεχή δύο χρόνια ένα υβριδικό supercar με 600+ ίππους που θα βασίζονταν στο πρωτότυπο Vision M Next.

Η BMW παρουσίασε στα μέσα περίπου της χρονιάς που μας πέρασε το πρωτότυπο Vision M Next «φωτογραφίζοντας» εν πολλοίς ένα υπερ-σύγχρονο σπορ κουπέ μοντέλο που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει ύστερα από τέσσερις δεκαετίες την προσαρμοσμένη στα σύγχρονα δεδομένα αναβίωση της BMW M1 - αλλά συνάμα και τον διάδοχο του υβριδικού i8, το οποίο επισήμως σταμάτησε να παράγεται ύστερα από 6 μόλις χρόνια παρουσίας στις κατά τόπου αγορές.

Παρά τις ως άνω ενδείξεις, οι οποίες καταδείκνυαν την πρόθεσή των Βαυαρών να «επανέλθουν» στην κατηγορία των super-sport κουπέ αυτοκινήτων με την έκδοση παραγωγής του Vision M Next, νεότερες πληροφορίες προερχόμενες τόσο από το γερμανικό περιοδικό Manager-Magazin, όσο και από μη κατονομαζόμενες πηγές από το εσωτερικό της BMW, κάνουν λόγο σήμερα για τη… σιωπηλή ακύρωση του εν λόγω εγχειρήματος. Οι λόγοι για την ακύρωση του project φέρεται να σχετίζονται τόσο με το υψηλό κόστος εξέλιξης, όσο κυρίως με τον περιορισμένο όγκο πωλήσεων ενός υβριδικού σπορ κουπέ μοντέλου με 600+ ίππους. Παρά το γεγονός ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα αποτελούσε μια πρώτης τάξεως «τεχνολογική βιτρίνα» αναφορικά με το τι θα μπορούσε να φέρει στον πραγματικό κόσμο η γερμανική μάρκα, εντούτοις ο μη ικανός όγκος πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου δεν θα μπορούσε να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος εξέλιξής του.

BMW Vision M Next

Ένας άλλος μεγάλος λόγος για την ακύρωση του M Next είναι η πανδημία του νέου κορονοϊού. Η αναστολή λειτουργίας των εργοστασίων της BMW και η δραστική επιβράδυνση των πωλήσεών της κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών – κάτι που πιθανότατα θα συνεχιστεί και για τους επόμενους – σημαίνει απλα ότι οι Βαυαροί δεν μπορούν να επενδύσουν τεράστια χρηματικά ποσά σε ένα project υψηλού επιχειρηματικού ρίσκου, όπως το M Next.

Θυμίζουμε πως την καρδιά του πρωτότυπου Vision M Next συνθέτει μία υβριδική μονάδα αποτελούμενη από έναν 2λιτρο και 4κύλινδρο θερμικό κινητήρα τούρμπο που στο εγγύς μέλλον θα «εξαπλωθεί» στη γκάμα των μοντέλων M και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι έχουν εξελιχθεί από την ίδια την BMW. Με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να βρίσκεται εγκατεστημένος πίσω από την πλάτη των αποκλειστικά δύο επιβατών του Vision M Next, οι δύο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι στους δύο άξονες – ένας στο οπίσθιο και ένας στον εμπρόσθιο. Σύμφωνα με την BMW, η συνδυαστική ισχύς των τριών μονάδων ανέρχεται στους 600 ίππους, με την ηλεκτρική αυτονομία της κατασκευής να ανέρχεται στα 100 χλμ.

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου