Η PSA φέρεται να προσέγγισε την FCA εξετάζοντας το ενδεχόμενο συγχώνευσης ή συνεργασίας των δύο ομίλων με την ιταλοαμερικανική, όμως, αυτοκινητοβιομηχανία να γυρίζει την πλάτη της στους Γάλλους.

Την είδηση μεταδίδει σήμερα η αμερικανική Wall Street Journal επικαλούμενη πηγές και πρόσωπα με «βαθιά» γνώση στις εξελίξεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα στελέχη της FCA δεν επείσθησαν από τις προτάσεις των Γάλλων καθώς δεν θέλουν να αυξήσουν την «έκθεση» τους στην αγορά της Ευρώπης. Την ίδια στιγμή, η οικογένεια Agnelli, η οποία εξακολουθεί να ελέγχει τις τύχες της FCA, φέρεται να μην ενδιαφέρεται για μια σύμπραξη των δύο εταιρειών που θα χρηματοδοτείται με μετοχές PSA.

Θυμίζουμε πως ο CEO της FCA και διάδοχος του Sergio Marchionne, Mike Manley, έχει πρόσφατα δηλώσει ότι δεν αντιτίθεται σε μια συμφωνία που θα έκανε την εταιρεία ισχυρότερη.

«Θέλω να βρω τομείς στους οποίους η συνεργασία - είτε πρόκειται για εταιρικές σχέσεις, είτε πρόκειται για κοινοπραξίες είτε για βαθύτερα επίπεδα συνεργασίας σε μετοχές που έχει νόημα για εμάς - θα προσφέρει καλύτερα οχήματα στους πελάτες μας και καλύτερη απόδοση στους μετόχους μας .Είμαι πολύ ανοικτός σε αυτό».

Ένα ενδεχόμενο σύμπραξης των δύο ομίλων θα είχε (θεωρητικά) ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός κολοσσού με πωλήσεις σχεδόν 9 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως – κάτι που θα έδινε το… βήμα στον ενοποιημένο όμιλο να αντιπαρατεθεί επί ίσοις όροις σε όγκο πωλήσεων απέναντι στο VW Group, την Toyota Motor Corp. και τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά