Επικαιρότητα Κόσμος

H FCA θα χρησιμοποιεί πλατφόρμα τoυ Groupe PSA για τα νέα μοντέλα της στο segment B

Μια αναμενόμενη κίνηση που θα προσφέρει έτοιμες λύσεις στην FCA, η οποία φιλοδοξεί να επιστρέψει στο segment B στο οποίο διέπρεψε στο παρελθόν με άρμα το Punto.

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της Automotive News, η FCA διέταξε τους προμηθευτές της να διακόψουν κάθε είδους έρευνα και εξέλιξη που σχετίζεται με μελλοντικά οχήματα του ομίλου στο segment B, μιας κα τα τελευταία θα βασίζονται εξολοκλήρου σε πλατφόρμα του Groupe PSA. 

Επί του πρακτέου, η εντολή αυτή ανοίγει και τυπικά πλέον τον δρόμο ώστε η FCA, και ειδικότερα η Fiat, να επιστρέψει με άρμα την πλατφόρμα CMP των Γάλλων (σ.σ.: ίδια με αυτή που χρησιμοποιούν σήμερα μοντέλα όπως τα Peugeot 208/2008 και Opel Corsa/Mokka) στη δημοφιλή κλάση των σούπερ μίνι μοντέλων - και μάλιστα με εκδόσεις που θα χρησιμοποιούν για την περίσταση κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και ηλεκτρικούς.

Ως γνωστόν, στις αρχές του επόμενου έτους, θα ολοκληρωθούν και τυπικά οι διαδικασίες συγχώνευσης της FCA με το Groupe PSA δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό έναν ενιαίο όμιλο – τον τέταρτο μεγαλύτερο παγκοσμίως – που ως γνωστόν θα τοποθετηθεί κάτω από την ομπρέλα της ονομασίας Stellantis.

Η απόφαση του αμερικανοιταλικού ομίλου να επανέλθει στην κατηγορία Β συνάδει απόλυτα με την απόφαση των ιθυνόντων του να γυρίσουν την πλάτη τους στο segment A, εξαιτίας του αυξημένου κόστους εξέλιξης και των μικρών περιθωρίων κέρδους των εν λόγω οχημάτων.

Την απόφαση αύτη είχε προαναγγείλει άλλωστε με δηλώσεις του στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου ο CEO της FCA, Mike Manley, αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής:

«Το πολύ κοντινό μέλλον θα δείτε να εστιάζουμε εκ νέου σε κατηγορίες με μεγαλύτερες πωλήσεις και περιθώριο κέρδους, κίνηση που περιλαμβάνει την απομάκρυνσή μας από την κατηγορία των minicars.»

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου