top icon
Επικαιρότητα

H Magna εξαγόρασε την Getrag

Ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής σε παγκόσμιο επίπεδο στον κλάδο της αυτοκίνησης αποκτά τον πλήρη έλεγχο μιας εταιρείας με απόλυτη εξειδίκευση στα συστήματα μετάδοσης.

Ένωση δυνάμεων ή μία ακόμα προσπάθεια για επιχειρηματική… επιβίωση; Ό,τι κι αν «κρύβεται» πίσω από την πλήρη εξαγορά της Getrag από την Magna International, το βέβαιο είναι πως η «κίνηση» αυτή αποτελεί μια πολύ σημαντική είδηση στον κατασκευαστικό κλάδο της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Και αυτό, γιατί μέσω αυτής η δεύτερη εντάσσει στο δυναμικό της, έναντι οικονομικού τιμήματος ύψους 1,75 δις ευρώ, μια εταιρεία με ιστορία 80 ετών και 13.500 υπαλλήλους ανά τον κόσμο, που πρωταγωνιστεί σήμερα στον κλάδο των συστημάτων μετάδοσης παρέχοντας προηγμένες λύσεις που οι περισσότεροι από εμάς, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, έχουμε «γευτεί» πίσω από το πηδάλιο καθημερινών και όχι μόνο αυτοκινήτων. Για του λόγου το αληθές, σημειώστε πως η γερμανική Getrag αποτελεί σήμερα τον βασικό προμηθευτή κιβωτίων ταχυτήτων (μηχανικών, αυτόματων, αλλά και διπλού συμπλέκτη) για εταιρείες, όπως οι AMG, Audi, BMW, Ford, Ferrari, Land Rover, Mini, Porsche, Proton, Quoros, Renault, Smart και Volvo. Όσο για τα πιο πρόσφατα επιτεύγματα της, αρκεί να αναφέρουμε το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των Renault Clio, Megane και Capture, το αντίστοιχο 7τάχυτο του νέου Smart, αλλά και το γνωστό Powershift της Ford.

Από εκεί και πέρα, αξίζει να σταθούμε σε μια ακόμα… προστιθέμενη αξία του όλου deal, άμεσα συνδεδεμένης με τη δυνατότητα «πρόσβασης» της καναδικής Magna, του δεύτερου σε μέγεθος προμηθευτή ανά τον κόσμο πίσω από την Robert Bosch GmbH, στην πάντοτε σημαντική αγορά της Κίνας. Εκεί, δηλαδή, όπου η γερμανική εταιρεία, η οποία αποτελεί τον ένατο προμηθευτή συστημάτων μετάδοσης παγκοσμίως, έχει ήδη αναπτύξει «στενές» σχέσεις με τις «εγχώριες» Jiangling Motors και Dongfeng Motor Group. Και για να έχετε ένα πιο… χειροπιαστό δείγμα της δυναμικής που εμφανίζει σήμερα η εν λόγω αγορά, αξίζει να αναφέρουμε πως το 2014 κατασκευάστηκαν οριακά πάνω από 87 εκ. συστήματα μετάδοσης σε ετήσια βάση ανά τον κόσμο, αριθμός που σε βάθος 5ετίας αναμένεται να εκτιναχτεί πάνω από τις 100 εκ. μονάδες. Και αυτό είναι κάτι που πολύ δύσκολα θα άφηνε… ασυγκίνητους τους ιθύνοντες της Magna International, μιας εταιρείας με ετήσιο τζίρο άνω των 36 δις ευρώ._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ