Επικαιρότητα Κόσμος

H Mercedes αναγκάζεται να μειώσει την παραγωγή της ηλεκτρικής EQC εξαιτίας της… Tesla

Η Mercedes παρήγαγε μέσα στο 2019 μόλις 7.000 αντίτυπα της ηλεκτρικής EQC, ενώ ο στόχος για το 2020 μειώνεται από τις 60.000 στις 30.000 μονάδες. Ιδού το γιατί.

Σύμφωνα με δηλώσεις στο γερμανικό περιοδικό Manager Magazin του Προέδρου του Συμβουλίου Εργαζομένων της Daimler, Michael Brecht, ένας από τους βασικότερους λόγους για τους οποίους η Mercedes δεν κατάφερε να κατασκευάσει πέρσι αρκετά αντίτυπα της ηλεκτρικής EQC ήταν επειδή η Tesla εξαγόρασε την γερμανική εταιρεία Grohmann Engineering, την οποία η Mercedes-Benz είχε προσλάβει προκειμένου η πρώτη να συμβάλει ώστε η τελευταία να δημιουργήσει τη δική της παραγωγή μπαταριών.

Όλα αυτά, σύμφωνα με τον Michael Brecht, προκάλεσαν σε συνδυασμό με καθυστηρήσεις στην προμήθεια μπαταριών από την LG Chem σημαντικά προβλήματα στην Daimler, η οποία εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να βρίσκεται στο μέσον μιας προσπάθειας να αυξήσει την κατασκευή συσσωρευτών ενέργειας μέσω της θυγατρικής της, Deutsche Accumotive.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, την κατάσταση στην περίπτωση της νέας EQC φαίνεται πως επιδείνωσαν περαιτέρω προβλήματα στην παραγωγή του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης μιας ανάκλησης που ανακοινώθηκε τον περασμένο Οκτώβριο ύστερα από ελαττώματα που εντοπίστηκαν από τους Γερμανούς στο σύστημα μετάδοσης του νέου του ΕV.

Mercedes EQC

Σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις και προσδοκίες, η Mercedes είχε ως στόχο την πώληση μέσα στο 2019 τουλάχιστον 25.000 αντιτύπων της EQC – εντούτοις, η παραγωγή της περιορίστηκε στις μόλις 7.000 μονάδες. Για το 2020, η γερμανική εταιρεία φέρεται να έχει αναθεωρήσει (προς το κάτω, φυσικά) τους στόχους της προβλέποντας πως η παραγωγή θα ανέλθει στις 30.000 μονάδες, έναντι 60.000 που ήταν η αρχική πρόθεση των ιθυνόντων της Daimler.

Αν μη τι άλλο, τα προβλήματα στην προμήθεια ικανού αριθμού μπαταριών που θα εξασφαλίσουν την κίνηση στα πάσης λογής EVs έρχονται σε μια κρίσιμη στιγμή για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία πασχίζει προκειμένου να βρεθούν τρόποι ώστε να αντιμετωπίζουν τα υψηλά, όπως όλα δείχνουν, πρόστιμα που καραδοκούν σε περίπτωση που οι κατασκευαστές δεν καταφέρουν να μειώσουν τις μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου τους κατά μέσο όρο στα 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Για το 2018 ο μ.ο. εκπομπών του στόλου της Daimler ήταν 130,4 γρ./χλμ. (σ.σ.: συνολικά στην ΕΕ οι κατασκευαστές «πέτυχαν» μέσες εκπομπές της τάξης των 120,4 γρ./χλμ.). Σύμφωνα με αναλυτές, σε περίπτωση κατά την οποία η Daimler δεν καταφέρει να «ρίξει» το μ.ο. εκπομπών του στόλου της στα επίπεδα των 100 περίπου γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο, τότε το πρόστιμο που θα κληθεί να καταβάλει ανέρχεται κοντά στο 1 δις ευρώ.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου