Επικαιρότητα Κόσμος

H Mercedes-Benz είναι η premium μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις για το 2019

Η Mercedes-Benz κατακτά το στέμμα του premium κατασκευαστή με τις περισσότερες πωλήσεις τη χρονιά που πέρασε, εμπρός από τις BMW και Audi.

Η «ενδοοικογενειακή» μάχη των premium κατασκευαστών έληξε για τη χρονιά που πέρασε με την Mercedes-Benz να κατακτά το στέμμα συγκεντρώνοντας τις περισσότερες πωλήσεις απέναντι στις BMW και Audi. Πιο συγκεκριμένα, το περασμένο 12μηνο η εταιρεία από τη Στουτγάρδη κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη 2.339.562 αγοραστών σε όλο τον κόσμο, έναντι 2.168.516 για την BMW και 1.845.550 για την Audi.

Σε σχέση με τις πωλήσεις του 2018, η βελτίωση για τη Mercedes άγγιξε ποσοστιαία το 1,3%, για την BMW το 2,0% και για την Audi to 1,8%.

BMW

Για την Mercedes σχεδόν το 1 στα 3 αυτοκίνητα ανήκαν στην κατηγορία των SUV οχημάτων με τις GLA, GLB, GLC, GLC Coupe, EQC, GLE, GLE Coupe, GLS και G-Class να απαριθμούν περισσότερες από 780.000 μονάδες παγκοσμίως τη χρονιά που πέρασε. Για τα μοντέλα της οικογένειας Χ της BMW ο αντίστοιχος αριθμός-επίδοση ήταν αισθητά υψηλότερος, με τους Βαυαρούς από το Μόναχο να ταξινομούν ανά την υφήλιο 958.732 SUVs (σ.σ.: η Audi δεν δημοσιοποιεί τα στοιχεία πωλήσεων των δικών της Sport Activity Vehicles).

«Μελετώντας» συνολικά το κλάδο των επιβατικών οχημάτων των δύο πρωτοπόρων, η εικόνα αντιστρέφεται, με το BMW Group Automotive των 2.520.307 πωλήσεων να παίρνει κεφάλι, χάρη στις 346.639 πωλήσεις της Mini και τις 5.152 της Rolls-Royce, έναντι της Mercedes-Benz Cars των 2.456.343, η οποία αθροίζει στο ενεργητικό της μόλις 116.781 «κομμάτια» της ομόσταβλης smart.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου