Σε αντίθεση με τη «βασική» που είδαμε πριν λίγα εικοσιτετράωρα στη Γενεύη.

Μια από τις σημαντικότερες ειδήσεις που «βγήκαν» μετά και την επίσημη πρεμιέρα της νέας 911 GT3 (991.2) στη Γενεύη, πέραν της αντικατάστασης του γνωστού μπόξερ των 3,8 λίτρων με μια βελτιωμένη εκδοχή του 4λιτρου κινητήρα της υπάρχουσας GT3 RS, ήταν ασφαλώς η δυνατότητα παραγγελίας του μοντέλου είτε με το γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Porsche, είτε, επιτέλους, με το κλασσικό χειροκίνητο «6άρι» της Porsche.

Θα ισχύει όμως το ίδιο και για την πιο σκληροπυρηνική έκδοση RS; Όχι. Ερωτηθείς για το επίμαχο αυτό θέμα από το αμερικάνικο Road & Track, ο επικεφαλής του τμήματος των ειδικών κατασκευών της Porsche, Andreas Preuninger, ήταν σαφής:

«Οι πελάτες που θα επιλέξουν την RS είναι άνθρωποι του motorsport. Αυτοί χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο μέσα στην πίστα, οπότε ένα χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα έχει κανένα νόημα».

Ας μην ξεχνάμε πως στο συγκεκριμένο τερέν, το γνωστό PDK κιβώτιο εξασφαλίζει ταχύτερη διαδοχή των σχέσεων, κάτι που συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη του καλύτερου δυνατού χρόνου. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό με το οποίο πάει… πακέτο το συγκεκριμένο καλούδι.

Είναι ξεκάθαρο, με δεδομένες τις παραπάνω δηλώσεις, πως η νέα GT3 «γέρνει» πλέον περισσότερο σε χαρακτήρα προς τη μεριά της 911 R, και γιατί όχι, προς εκείνη της Cayman GT4, αφήνοντας την επερχόμενη έκδοση RS να «παίξει» μόνη της σε ακόμα πιο εξειδικευμένα και σκληροπυρηνικά χωράφια._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά