Η Porsche αποκαλύπτει πλήρως τόσο τη μορφή όσο και τις δυνατότητες του εσωτερικού της νέας Taycan – του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της συνεργασίας της με την Apple Music και την έμμεση προβολή ενός μικρού τμήματος του εσωτερικού της νέας Porsche Taycan, ήρθε η ώρα για την πλήρη αποκάλυψή του, λίγες μόλις μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλου στην ιστορία της Porsche στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Όπως είναι άμεσα διακριτό από την πρώτη κιόλας ματιά, σημείο αναφοράς στην καμπίνα αποτελούν οι… οθόνες, που συνολικά φτάνουν σε αριθμό τις τέσσερις. Εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού υπάρχει ο «αιωρούμενος» ψηφιακός πίνακας οργάνων των 16,8 ιντσών, ο οποίος διακρίνεται για τον κυρτό και αρκούντως μινιμαλιστικό σχεδιασμό του άνω μέρους του.

Διαβάστε επίσης: 24ωρο τεστ αντοχής για τη νέα Porsche Taycan στην πίστα του Nardo

Ο οδηγός της νέας Taycan έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές απεικονίσεις του τελευταίου. Στην Classic προβάλλονται οι παραδοσιακές στα μοντέλα της Porsche στρογγυλές ενδείξεις, με το πάλαι ποτέ κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο να έχει δώσει τη θέση του σε έναν «μετρητή ηλεκτρικής ισχύος». Στη λειτουργία Map, ο τελευταίος αντικαθίσταται από την απεικόνιση του χάρτη, ενώ στο Full Map Mode οι ενδείξεις του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης καταλαμβάνουν το σύνολο του διαθέσιμου πλάτους της οθόνης. Τέλος, στο Pure Mode ο οδηγός μπορεί να δει τις απαραίτητες για τις περιστάσεις ενδείξεις, όπως είναι για παράδειγμα ταχύμετρο.

Porsche Taycan

Ειδικά για την ηλεκτροκίνητη Taycan, η Porsche προσφέρει στους αγοραστές του αυτοκινήτου τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο πηδάλια, με το πιο σπορτίφ σε σχεδιασμό να κοσμείται από ένα μπουτόν μέσω του οποίου υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

Διαβάστε επίσης: H Porsche Taycan επιταχύνει 26 διαδοχικές φορές από στάση έως τα 200 χλμ./ώρα

Στα δεξιά του πίνακα οργάνων υπάρχει ακόμα μία οθόνη, με διαγώνιο 10,9 ίντσες, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγξει τις λειτουργίες του συστήματος πλοήγησης, τη μουσική, αλλά και όλες τις παραμέτρους συνδεσιμότητας. Ακόμα πιο δεξιά, ακριβώς εμπρός από το οπτικό πεδίου του συνοδηγού, προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης μιας τρίτης οθόνης, με ίδια ακριβώς διάμετρο, η οποία επιτρέπει στον εκ δεξιών φιλοξενούμενο να ρυθμίσει τον κλιματισμό, το σύστημα πλοήγησης κ.α.

Porsche Taycan

Η τελευταία οθόνη διαμέτρου 8,4 ιντσών βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Αξίζει να σημειωθεί πως, παρά την «κυριαρχία» των ψηφιακών οθονών, το εσωτερικό της νέας Taycan κοσμείται, όπως ακριβώς συμβαίνει σε όλες της κατασκευές από το Zuffenhausen, από ένα κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό ρολόι.

Σύμφωνα με την Porsche, ο δυνητικός αγοραστής της νέας Taycan θα έχει τη δυνατότητα να εξατομικεύσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου ανάλογα με τα προσωπικά του γούστα, ενώ εκ των ουκ άνευ σε επίπεδο τεχνολογίας είναι και οι over-the-air αναβαθμίσεις των λογισμικών συστημάτων, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τον βασικό εμπορικό αντίπαλο του γερμανικού EV: το Tesla Model S._Χ.Α.