Μικρές είναι οι αισθητικές αλλαγές για την πολεμική μηχανή της Porsche που ακούει στο όνομα GT3. Αντιθέτως, σημαντικές αναμένεται να είναι οι προσθήκες στη μετάδοση, με την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου να διατίθεται –επιτέλους- και με μηχανικό κιβώτιο.

Το απαλλαγμένο από κάθε λογής παραπλανητικά καμουφλάζ μουλάρι της νέας, ή πιο σωστά, της ανανεωμένης GT3 (991.2), αποκαλύπτει πως η πιο σκληροπυρηνική σε χαρακτήρα «911» θα διαθέτει πολύ μικρές σχεδιαστικές αποκλίσεις σε σχέση με την υπάρχουσα. Σε βαθμό… παρεξηγήσεως, μάλιστα. Με την έκδοση Turbo να αποτελεί την πιο πρόσφατη έκδοση της σειράς που έχει δεχθεί το απαραίτητο αισθητικό και όχι μόνο ρετουσάρισμα, το παρατηρητικό μάτι θα εντοπίσει στην αντίστοιχη της GT3 τα ελαφρώς πιο λεπτά εμπρός φώτα τεχνολογίας LED και τους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα και στο τελείωμα του καπό. Πίσω, οι κάθετοι αεραγωγοί ψύξης είναι πλέον «ψηλότεροι», ενώ και ο αντίστοιχος προφυλακτήρας φέρει μικρές, επίσης, τροποποιήσεις στο σχεδιασμό του. Συν τοις άλλοις, τα πίσω φώτα φαίνεται να διαθέτουν ένα ελαφρώς πιο «αιχμηρό» ντιζάιν κατά τα πρότυπα των… ταπεινότερων μοντέλων της οικογένειας «911».

Σίγουρα, στην ανανεωμένη GT3, οι αισθητικές διαφοροποιήσεις δεν είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Αν μη τι άλλο, για τον συνειδητοποιημένο λάτρη των δημιουργιών από το Τσουφενχάουζεν. Και αυτό, γιατί πόλος έλξης, ήταν, είναι και θα είναι ό,τι κρύβεται κάτω από τις –ούτως ή άλλως- επιθετικές γραμμές τους. Και συγκεκριμένα στην GT3, στο «τελείωμα» του αμαξώματος. Εκεί όπου η Porsche είναι πολύ πιθανό να εγκαταστήσει τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα της 911 R, ο οποίος θα αποδίδει στη «νέα» GT3 τουλάχιστον 500 ίππους. Μολαταύτα, μη επιβεβαιωμένες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες θέλουν τους Γερμανούς να ανανεώνουν τελικά την εμπιστοσύνη τους στον επίπεδο κινητήρα των 3,8 λίτρων της υπάρχουσας εκδοχής, ο οποίος θα βελτιωθεί στα σημεία, αποδίδοντας ισχύ που θα υπερβαίνει τους 475 ίππους. Ίδωμεν, λοιπόν.

Τα πιο σημαντικά νέα, ωστόσο, αφορούν στο σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου, με την Porsche να λαμβάνει το ηχηρό… μήνυμα (ή, πιο σωστά, τη γκρίνια των φανατικών και όχι μόνο οπαδών της GT3) προσφέροντας στην ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, έστω και προαιρετικά, πέραν του γνωστού «διπλόδισκου» PDK, το 6τάχυτο και χειροκίνητο, ασφαλώς, κιβώτιο της 911 R.  

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις αναφορικά με το πότε ακριβώς η Porsche σχεδιάζει να αποκαλύψει επίσημα την ανανεωμένη GT3. Σίγουρα, πάντως, η πρεμιέρα της πιο ποθητής 911, δεν αργεί._X.A.