Από την περασμένη Πέμπτη οι εγκαταστάσεις του Nardo Technical Center στην Apulia της Ιταλίας «ζουν» ξανά χάρη στην αμέριστη αρωγή της Porsche.

Η Porsche Engineering Group GmbH αποτελεί από το Μάιο του 2012 τον ιδιοκτήτη και διαχειριστή της εμβληματικής πίστας του Nardo καθώς και των «υποστηρικτών» εγκαταστάσεών της, οι οποίες συνθέτουν το Nardo Technical Center. Με άλλα λόγια, ένα σύμπλεγμα από 20 διαφορετικές πίστες, οι οποίες καλύπτουν στην Apulia της Ιταλίας μία συνολική επιφάνεια 700 περίπου εκταρίων. Ανάμεσα τους φυσικά ξεχωρίζει η περίφημη κυκλική κλειστή διαδρομή μήκους 12,6 χλμ., η οποία έχει διάμετρο 4 χλμ. και σχεδιάστηκε για δοκιμές πάσης λογής οχημάτων σε (πολύ) υψηλές ταχύτητες.

Η πίστα του Nardo - η οποία άνοιξε ξανά τις πύλες της την περασμένη εβδομάδα ύστερα από 7 μήνες εργασιών αναβάθμισης μέσω επενδύσεων ύψους 35 εκ. ευρώ του Porsche Engineering Group GmbH -  εγκαινιάστηκε την 1η Ιουλίου του 1975 διαθέτοντας αρχικά τρεις μόλις πίστες, τις Car Circular Track, Lorry Circular Track και Car Dynamic, καθώς και έναν «πύργο» ελέγχου. Πέραν της γνώριμης, στρογγυλής διαδρομής, αξιοσημείωτη στο πέρασμα των ετών ήταν, και παραμένει μέχρι και σήμερα, και μία άλλη πίστα που βρίσκεται στα «σωθικά» του Nardo Technical Center, η οποία εγκαινιάστηκε την 5η Ιουλίου του 2008. Το «Handling Track», όπως ονομάζεται, έχει την έγκριση της FIA και αντλεί την έμπνευσή του από το Nurburgring αποτελούμενο από 16 στροφές αλλά και από μία ευθεία μήκους 6,2 χλμ. που προσφέρει σε συγκεκριμένα σημεία της μία όμορφη θέα στο Ιόνιο πέλαγος.

Τα ορόσημα του Nardo Technical Center

Το 1994, το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο Bertone Z.E.R. (Zero Emission Record), ένα όχημα που είχε σχεδιαστεί αρχικά από ένα σπουδαστή του Πολυτεχνείου του Μιλάνo, έπιασε στο Nardo τελική ταχύτητα 303,977 χλμ./ώρα.

Την ίδια χρονιά, η Bugatti EB110 GT σπάει το ρεκόρ ταχύτητας καταγράφοντας στο ίδιο τερέν 344,7 χλμ./ώρα.

To 1980, το 5μετρο VW ARVW (Aerodynamik Research Volkswagen) καταρρίπτει στο Nardo έξι διαφορετικά ρεκόρ.

To 1979, η Mercedes-Benz C111-IV σημειώνει στο Nardo ταχύτητα 404 χλμ./ώρα. Στο τιμόνι του flat-out γύρου (1 λεπτό και 57 δλ.) βρίσκονταν ο μηχανικός εξέλιξης της εταιρείας, Hans Liebold.

To 1979, και συγκεκριμένα στις 13 Μαρτίου, o Niki Lauda οδηγεί στο Nardo, την εξάτροχη Ferrari 312 T2.

Tο «Societa Autopiste Sperimentale Nardo» εγκαινιάζεται την 1η Ιουλίου του 1975.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά