Δεν πρόκειται για φάρσα, αλλά για μια ανορθόδοξη, όχι όμως και καινοφανή, δημιουργία μιας ομάδας μηχανικών της Honda από το Swindon της Μ. Βρετανίας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει κάτι αντίστοιχο, μιας και το μακρινό 1986 το M Division της BMW είχε δημιουργήσει μια αντίστοιχη έκδοση pick-up που βασιζόταν στην Μ3/Ε30 της εποχής εκείνης. Εγχείρημα, μάλιστα, που είδαμε να επαναλαμβάνεται και το 2011, με την αντίστοιχη εκδοχή της του μοντέλου (βλ. Μ3/Ε92). Αυτή τη φορά είναι η σειρά της Honda και μιας «ανήσυχης» ομάδας μηχανικών της από το Swindon της Μ. Βρετανίας να δημιουργήσουν κάτι αντίστοιχο χρησιμοποιώντας ως σημείο αναφοράς για το Project P, όπως αποκαλείται, το «πολεμικό» Type R τελευταίας γενιάς.

Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη της ιδιότυπης αυτή κατασκευής που ακούει στο όνομα Civic Type R Pickup Truck concept δεν διαφοροποιούνται, με τις επεμβάσεις να εντοπίζονται από την πλάτη ουσιαστικά των εμπρός καθισμάτων και πίσω. Ή, αν προτιμάτε, από τις κολώνες Β. Εκεί, δηλαδή, όπου υπάρχει πλέον ένας… υπαίθριος χώρος φόρτωσης που καταλήγει σε μια πτυσσόμενη πόρτα. Η πίσω πόρτες λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ η γνώριμη αεροτομή για την περίσταση είναι διαφορετική, ούτως ώστε να παρέχεται εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης του… αγροτικού.

Παρά το γεγονός ότι η Honda Μ. Βρετανίας δεν ανακοινώνει ποιο ακριβώς είναι το βάρος της κατασκευής, οι ιθύνοντές τους διαβεβαιώνουν μέσω της επίσημης ενημέρωσης που διένειμαν προ ολίγου ότι το «0-100» ολοκληρώνεται σε χρόνο κάτω των 6 δλ. Την ίδια στιγμή, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα. Το σίγουρο, πάντως, είναι ένα: το Civic Type R Pickup Truck ήταν, είναι και θα παραμείνει πρωτότυπο…ευτυχώς._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά