Επικαιρότητα Κόσμος

Honda e, το νέο ηλεκτρικό σούπερ μίνι της ιαπωνικής εταιρείας

Το νέο, μικρό ηλεκτρικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας οδεύει για τη γραμμή παραγωγής μέσα στην τρέχουσα κιόλας χρονιά φέροντας και επισήμως την ονομασία Honda e.

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Honda παρουσίασε επίσημα το e Protοtype, ένα αυτοκίνητο που «έδειξε» τη μορφή ενός αστικού ηλεκτρικού οχήματος μηδενικών εκπομπών που θα μπει στην παραγωγή μέσα στο 2019 και θα διατεθεί, εκτός από την Ιαπωνία, και στην Ευρώπη πριν τις αρχές του 2020. Σήμερα, η ιαπωνική εταιρεία έρχεται να επιβεβαιώσει την επίσημη, εμπορική ονομασία του, αλλά και το γεγονός ότι μέχρι και αυτή τη στιγμή οι άνθρωποι που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά του μόνο στη Μ. Βρετανία έχουν ξεπεράσει τους 6.500.

Με δεδομένο το παρουσιαστικό του μοντέλου που είδαμε στην κοσμοπολίτικη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο, η σιλουέτα του ηλεκτροκίνητου Honda e είναι, εκτός από χαριτωμένη, αρκετά οικία και γνώριμη, βασιζόμενη εν πολλοίς στο πρωτότυπο EV Urban Concept που είδαμε το 2018.

Το Honda e έχει αναπτυχθεί με έμφαση στη λειτουργικότητα και στην απλότητα της σχεδίασης διαθέτοντας πολλά ρετρό χαρακτηριστικά. Στα αισθητικά και τεχνολογικά highlights του μοντέλου περιλαμβάνονται οι κάμερες, που έχουν αντικαταστήσει τους «παραδοσιακούς» εξωτερικούς καθρέπτες, οι pop-up χειρολαβές των θυρών, καθώς και η θέση της θύρας φόρτισης που βρίσκεται εγκατεστημένη στο μέσον του καπό - και όχι στο πλάι όπως σε όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά μοντέλα που έχουν δει μέχρι σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Στην καμπίνα του νέου Honda e το κυρίαρχο στοιχείο είναι οι δύο «12άρες» οθόνες αφής και οι επενδύσεις ξύλου στο ταμπλό. Ιδιαίτερη έμφαση εδώ έχει δοθεί στην άνεση με τα καθίσματα-πολυιθρόνες να φροντίζουν για τις άνετες μετακινήσεις των επιβατών.

Προς το παρόν η Honda αποδεικνύεται αρκετά φειδωλή στις ανακοινώσεις της σχετικά με τις τεχνικές περγαμηνές του μοντέλου αποκαλύπτοντας βασικά στοιχεία της τεχνολογικής… υπόστασής του. Πιο συγκεκριμένα, το Honda e θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί από τη Honda αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Από εκεί και πέρα, η αγνώστου χωρητικότητας μπαταρία του οχήματος θα είναι σε θέση να φορτίζει μέσω ταχυφοτιστή έως και το 80% της δυναμικής της σε χρόνο 30 λεπτών εξασφαλίζοντας στο 100% των δυνατοτήτων της μία αυτονομία που δεν θα υπερβαίνει τα 200 χλμ. - επιλογή που συνδέεται άμεσα τόσο με τον αστικό χαρακτήρα της κατασκευής, όσο και με την προσπάθεια των Ιαπώνων να διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα το μέγεθος και το κόστος της.

Νέο, υβριδικό Jazz στα τέλη της χρονιάς και «ηλεκτροκίνητες πωλήσεις» για όλα τα μοντέλα της Honda στην Ευρώπη μέχρι το 2025

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι η νέα γενιά του Honda Jazz θα παρουσιαστεί μέσα στο 2019, και συγκεκριμένα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, προσφέροντας για πρώτη φορά στους αγοραστές τη δυνατότητα επιλογής μιας έκδοσης με υβριδικό σύστημα κίνησης το οποίο θα βασίζεται σε εκείνο του CR-V Hybrid (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).

Ταυτόχρονα, η εταιρία επανεπιβεβαίωσε την πρόθεσή της το 100% των ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025. Η νέα φιλοδοξία επιταχύνει το στόχο που είχε τεθεί το 2017 για τον εξηλεκτρισμό των δύο τρίτων των πωλήσεών της μέχρι το 2025, και γίνεται πλέον πρώτη προτεραιότητα για την παγκόσμια μετάβαση της Honda στην ηλεκτροκίνηση, στο πλαίσιο του οράματός της «Electric Vision» για το 2030.._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου