top icon
Επικαιρότητα

Honda NSX Type R: Γιατί όχι;

Οι Ιάπωνες φαίνεται να σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσουν ένα ελαφρύτερο NSX απαλλαγμένο από τα ηλεκτρικά του καλούδια. Με άλλο λόγια, ένα NSX με το γνωστό προσωνύμιο, Type R.

Σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσουν ακόμα περισσότερο το σπορτίφ προφίλ της μάρκας, αλλά και να ανταγωνιστούν… απευθείας μοντέλα, όπως η Porsche 911 Turbo, το Audi R8 V10 και η Ferrari 488 GTB, η Honda μελετά όλα τα σενάρια προκειμένου να φέρει στη ζωή ένα NSX που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των «φανατικών» οπαδών της. Δεν πρόκειται για φήμη, αλλά για σχέδια που εκμυστηρεύτηκε ο Nick Robinson, ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για τον «Δυναμικό Σχεδιασμό» του υβριδικού NSX, μιλώντας πρόσφατα σε εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασης του ιαπωνικού κουπέ.

Στόχος των Ιαπώνων είναι να παρουσιάσουν ένα αισθητά πιο ελαφρύ κουπέ, το οποίο θα… ξεφορτωθεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες (και φυσικά, τις μπαταρίες) που σήμερα βρίσκονται στον εμπρός άξονα. Αυτός που βρίσκεται ενσωματωμένος στον στρόφαλο του V6 twin turbo κινητήρα των 3,5 λίτρων, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεχίσει να δίνει το παρών, με στόχο η κίνηση να μεταδίδεται κατ’ αποκλειστικότητα στους πίσω τροχούς. Έτσι, με δεδομένο το γεγονός ότι το βάρος των δύο ηλεκτροκινητήρων, μαζί με εκείνο των μπαταριών, αγγίζει στο υπάρχον NSX τα 150 κιλά, βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως η έκδοση Type R θα ζυγίζει πολύ λιγότερο από τα 1.725 κιλά της υβριδικής. Πολλώ δε μάλλον, στην περίπτωση που το αμάξωμα του ιαπωνικού κουπέ υποστεί την απαιτούμενη δίαιτα είτε μέσω προσθήκης ανθρακονημάτινων μερών, είτε με την απομάκρυνση όλων (ή σχεδόν όλων) των «περιττών» αξεσουάρ άνεσης.

«Υπάρχουν μέρη από τα οποία μπορεί να περικοπεί βάρος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Nick Robinson.

Ο Υπεύθυνος Δυναμικού Σχεδιασμού του υβριδικού NSX αποκάλυψε στα πλαίσια των ίδιων δηλώσεων και κάτι ακόμα πολύ ενδιαφέρον: η υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου διαθέτει ένα… κρυφό πρόγραμμα συντήρησης (maintenance mode), το οποίο, εφόσον ενεργοποιεί (άγνωστο πως, τουλάχιστον μέχρι τώρα!), τόσο το ABS όσο και οι ηλεκτροκινητήρες, απομονώνονται αφήνοντας τον θερμικό V6 ως τον αποκλειστικό… κυρίαρχο του παιχνιδιού! Ο Robinson αποκάλυψε πως στο πρόγραμμα αυτό η αίσθηση του συστήματος διεύθυνης είναι κάπως «περίεργη», μιας και το καλιμπράρισμα του τιμονιού έγινε με τους εμπρός τροχούς να μετέχουν ενεργά στο παιχνίδι της κίνησης.

«Είναι μια μηχανή του drift!», δήλωσε με ο Robinson περιγράφοντας εν συντομία τον οδηγικό χαρακτήρα του πισωκίνητου, ελέω maintenance mode, NSX.

O Robinson αποκάλυψε επίσης πως η εταιρεία σκοπεύει να συμμετάσχει στο φετινό Pikes Peak με δύο, παρακαλώ, πισωκίνητα NSX, οι κινητήρες των οποίων θα διαθέτουν και ηλεκτρικά ελεγχόμενους μηχανικούς υπερτροφοδότες, που θα αυξάνουν την ισχύ του V6 κινητήρα άνω των 500 ίππων!_X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ