Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Auto Motor und Sport αναδεικνύει τη σημαντική βελτίωση της εικόνας της Hyundai Motor.

Στα γερμανικά βραβεία Best Cars 2019 που πραγματοποίησε το περιοδικό Auto Motor und Sport, η Hyundai Motor σημείωσε τη σημαντικότερη βελτίωση εικόνας της μάρκας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με τα αποτελέσματα της έρευνας να βασίζονται σε περισσότερους από 105.000 αναγνώστες και χρήστες στη Γερμανία, η περιεκτική μελέτη έδωσε μια πολύ θετική εικόνα για το εμπορικό σήμα Hyundai στα μάτια των φίλων της αυτοκινητοβιομηχανίας, ειδικά στις κατηγορίες «Προηγμένες τεχνολογίες» και «Φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκινήτων».

Με αύξηση 23% σε σύγκριση με το 2015 βάσει των στοιχείων της έρευνας στην κατηγορία «Προηγμένες τεχνολογίες», η Hyundai έκανε το μεγαλύτερο άλμα μεταξύ όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων στο μυαλό των δυνητικών αγοραστών. Στην κατηγορία «Φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα», παρατηρήθηκε μια παρόμοια εντυπωσιακή αύξηση, με άλμα ύψους 32% σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2015 - μεγαλύτερο από κάθε άλλο κατασκευαστή. Αντανακλώντας τα αποτελέσματα σε αυτές τις δύο κατηγορίες, η Hyundai παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση στην ερώτηση Ποιες μάρκες θεωρείτε ότι συμβαδίζουν με την τάση;-ήταν το μόνο εμπορικό σήμα μεταξύ των 15 κορυφαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων που παρουσίασε αύξηση 6% σε σύγκριση με το 2018.

Ενώ η γενική εικόνα ήταν η μείωση της εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών, η Hyundai ήταν μία από τις λίγες μάρκες που σημείωσαν αύξηση σε επίπεδο αξιοπιστίας. Η άνοδος κατά 9% σε σχέση με το 2018 ήταν η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων. Ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: "Μέσα σε λίγα χρόνια η Hyundai εξελίχθηκε ταχέως ώστε να γίνει ηγέτης στις νέες τεχνολογίες, ειδικά σε αυτοκίνητα χαμηλής και μηδενικής εκπομπής ρύπων. Το NEXO κυψελών καυσίμου, το Kona Electric και το IONIQ, έχουν δείξει το προοδευτικό πνεύμα μας, φέρνοντας πρωτοποριακά αυτοκίνητα στο δρόμο. Ενώ πολλές εταιρείες εξακολουθούν να μιλούν για μελλοντική κινητικότητα, εμείς δείχνουμε ότι το μέλλον είναι τώρα και είναι πολύ ικανοποιητικό καθώς οι πελάτες και οι λάτρεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αναγνωρίζουν αυτήν την αλλαγή στο εμπορικό σήμα Hyundai μέσω των αποτελεσμάτων της μελέτης Best Cars 2019.

Τα φετινά βραβεία Best Cars 2019 ήταν τα 43α από το 1976. Περισσότεροι από 105.000 αναγνώστες στη Γερμανία συμμετείχαν στην ψηφοφορία και ανέδειξαν τις μάρκες που πιστεύουν ότι είναι επιτυχημένες στις συγκεκριμένες κατηγορίες.