top icon
Επικαιρότητα

To Hyundai i20 ανανεώνεται

Μαζί με τις απαραίτητες στιλιστικές αναβαθμίσεις, το σούπερ μίνι της Hyundai αποκτάει τώρα μεταξύ άλλων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Από το 2014, όταν η δεύτερη κατά σειρά γενιά του μοντέλου έκανε για πρώτη φορά τη δημόσια εμφάνισή του, το Hyundai i20 δίνει αναλλοίωτο το «παρών» στις κατά τόπου αγορές της υφηλίου. Σήμερα όμως ήρθε η ώρα για ένα διακριτικό φρεσκάρισμα, που για την περίσταση συνδυάζεται με αρκετές ενδιαφέρουσες προσθήκες. Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις διαθέσιμοι τύποι αμαξώματος (3θυρο, 5θυρο, Active) διαθέτουν πλέον τη γνωστή μάσκα που γνωρίσαμε στα πιο «φρέσκα» μοντέλα της κορεάτικης εταιρείας, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα, διαφορετικό ντιζάιν στην πίσω πόρτα, νέους εξωτερικούς χρωματισμούς (συμπεριλαμβανομένης και της μοδάτης πλέον διχρωμίας) και περισσότερες επιλογές που αφορούν στο σχήμα και τις διαστάσεις των τροχών.

Στο εσωτερικό οι πινελιές ανανέωσης είναι οι… προφανείς. Η νέα οθόνη των 7 ιντσών συνδυάζεται στις πιο πλούσιες εκδόσεις με ένα σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με περισσότερες δυνατότητες, που πλέον είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ αισθητή είναι η παρουσία του πακέτου ασφάλειας SmartSense της Hyundai, το οποίο περιλαμβάνει συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως τα Departure Lane Warning, Lane Keeping Assist, Forward Collision Avoidance, Driver Attention Warning κ.α. Φυσικά, το i20 facelift προσφέρει στους αγοραστές του περισσότερες επιλογές σε σχέση με τα υλικά των καθισμάτων και τις χρωματικές αποχρώσεις τους.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου απαντώνται τρεις κινητήρες βενζίνης, με τις εκδόσεις ντίζελ να λάμπουν δια της απουσίας τους. Έτσι, ο γνωστός T-GDI 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας της γενιάς Kappa, ο οποίος διαθέτει φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων, αποτελεί την αιχμή του δόρατος αποδίδοντας 100 ή 120 ίππους, με τον πρώτο να συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο και το δεύτερο με χειροκίνητο 6άρι, Δυνητικά και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει η επιλογή ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ο επίσης γνώριμος 1.200άρης κινητήρας της Hyundai εξακολουθεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του αποδίδοντας στις δύο διαθέσιμες εκδοχές του 75 ή 84 ίππους. Ειδικά για την έκδοση Active, το «παρών» δίνει και ο ατμοσφαιρικός 1.400άρης των 100 ίππων._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ