Οι αλλαγές στους κινητήρες, στο σχεδιασμό και στις διαθέσιμες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας είναι εκείνες που χαρακτηρίζουν το ανανεωμένο Q7 που παρουσίασε σήμερα η Audi.

Το Q7, το 5θέσιο ή δυνητικά 7θέσιο SUV της Audi, αποκτά για το υπόλοιπο της καριέρας του ένα ανανεωμένο στα σημεία παρουσιαστικό, στο οποίο κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζουν στο εμπρός μέρος η νέα Singleframe μάσκα με τις εντονότερες πλέον ακμές, τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, που προαιρετικά υιοθετούν την τεχνολογία HD Matrix LED, καθώς και ο πιο «στιλάτος» προφυλακτήρας. Στο πίσω μέρος, οι επεμβάσεις είναι εξίσου περιορισμένες, αλλά πιο… ορατές σε σχέση με εκείνες στο εμπρός μέρος, με σημαντικότερες αυτές που αφορούν τον προφυλακτήρα, τις απολήξεις της εξάτμισης και τη μορφή της πέμπτης πόρτας – μια ακόμα αλλαγή αφορά στην προσθήκη μιας μεταλλικής λωρίδας που «ενώνει» τα επίσης ανανεωμένα πίσω φώτα.

Στην καμπίνα, η Audi προίκισε το νέο Q7 με ένα αρκετά αλλαγμένο εσωτερικό, στο οποίο η τεχνολογία κυριολεκτικά βρίθει. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν οι δύο οθόνες αφής, ενώ μπροστά από τον οδηγό ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς – από WiFi hotspot, ηχοσύστημα της B&O και συνδεσιμότητα LTE μέχρι συστήματα υποβοήθησης, όπως τα Adaptive Cruise Control, Active Lane Assist και Emergency Assist.

Στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στους κινητήρες, η Audi ανακοινώνει πως όλοι συνδυάζονται με mild-hybrid σύστημα των 48V, το οποίο προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου έως και 0,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ., δυνατότητα coasting από τα 55 έως και τα 160 χλμ./ώρα για χρόνο έως και 40 δλ. καθώς και 8 kW επιπλέον ισχύ στα τρία διαθέσιμα μηχανικά σύνολα – δύο ντίζελ στα 3,0 λίτρα και ένα βενζίνης, επίσης στα 3,0 λίτρα. Προς το παρόν, πάντως, η γερμανική εταιρεία δεν αποκαλύπτει τις ακριβείς τεχνικές περγαμηνές των ως άνω θερμικών συνόλων του ανανεωμένου Q7._X.A.