Επικαιρότητα Κόσμος

Η Audi αποκαλύπτει το νέο A3 Sportback 30 g-tron

Η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης και φυσικού αερίου) με την ονομασία 30 g-tron του νέου A3 Sportback έρχεται να ενισχύσει τον οικονομικό και οικολογικό χαρακτήρα του νέου εκπροσώπου της Audi στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων οχημάτων.

Με την πρώτη έκδοση g-tron να κάνει το ντεμπούτο της στο «σώμα» του Audi A3 το 2014, η γερμανική εταιρεία έρχεται σήμερα να προχωρήσει ένα βήμα παρακάτω παρουσιάζοντας τη νέοτερη πρότασή της. Η καρδία του νέου Audi A3 Sportback 30 g-tron, που σήμερα πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα της, συνίσταται στον γνώριμο, αλλά με αρκετές αλλαγές, 1.500άρη TSI κινητήρα του γερμανικού ομίλου, ο οποίος λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller αποδίδοντας με την αρωγή μιας τουρμπίνας με μεταβλητή γεωμετρία 131 ίππους και ροπή 200 Nm σταθερά από τις 1.400 έως και τις 4.000 σ.α.λ.

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Η κυλινδροκεφαλή, το σύστημα ψεκασμού, ο υπερσυμπιεστής και ο καταλυτικός μετατροπέας έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα, ενώ αυξημένη είναι και η σχέση συμπίεσης (12,5:1). Πριν φτάσει το αέριο στις βαλβίδες εγχυτήρα, ένας ηλεκτρονικός ρυθμιστής πίεσης μειώνει την πίεση από 200 bar, η οποία μπορεί να επικρατήσει στις δεξαμενές, μεταξύ 5 και 9 bar. Σύμφωνα με την Audi, το νέο A3 Sportback 30 g-tron είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 9,7 δλ. εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Audi, η αυτονομία με όλες τις δεξαμενές καυσίμου, συμπεριλαμβανομένης και εκείνης της βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων φτάνει στα 495 ή 445 χλμ, σύμφωνα με το πρωτόκολλο NEDC και WLTP αντίστοιχα.

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Κατά μέσο όρο, η κατανάλωση CNG σύμφωνα με το πρωτόκολλο NEDC είναι 3,6-3,5 kg ανά 100 χλμ, με την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα να κυμαίνεται σε όλες τις τυποποιημένες μετρήσεις κάτω από το άτυπο φράγμα των 100 gr/χλμ. Όπως ανακοινώθηκε, οι δεξαμενές αποθήκευσης του CNG είναι τρεις και βρίσκονται εγκατεστημένες εγκάρσια στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ένας στενός χαλύβδινος κύλινδρος χωρητικότητας περίπου 4 κιλών είναι τοποθετημένος μπροστά από τη δεξαμενή βενζίνης, ενώ δύο δεξαμενές, καθεμία από τις οποίες μπορεί να χωρέσει περίπου 7 κιλά CNG, βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών (σ.σ.: η χωρητικότητα του έχει αναγκαστικά μειωθεί στα 280 λίτρα), με κάθε μια να ζυγίζει 26 κιλά. Πριν τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο, οι δεξαμενές ελέγχονται σε πίεση 300 bar (πολύ πάνω από την πίεση λειτουργίας των 200 bar), ενώ αντέχουν σε πίεση 580 bar, η οποία είναι επίσης πολύ πάνω από τα 470 bar που επιβάλει η νομοθεσία.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου