top icon
Επικαιρότητα

Η Audi Sport αναβαθμίζει τα ΤΤ και R8

Αισθητικές αναβαθμίσεις αλλά και επιλεκτικές επεμβάσεις ουσίας σε μηχανικά μέρη για τα δύο σπορ κουπέ μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Λαμβάνοντας τα μηνύματα τη αγοράς, η Audi Sport ανακοίνωσε σήμερα τη διάθεση ενός βελτιωτικού «πακέτου» για τα TT και R8, που αναβαθμίζει όχι μόνο το θεαθήναι των δύο κουπέ, αλλά και την απόδοσή τους στη σπορ οδήγηση. Οπτικά, το «μικρό» ΤΤ αποκτά έναν ευμεγέθη αεραγωγό στο μέσον του καπό, νέα splitter και ποδιές, τροποποιηνένο διαχύτη καθώς και διαφορετική αεροτομή πίσω, τα οποία ειναι κατασκευασμένα από πλαστικό και CFRP, ενώ τα αντίστοιχα του R8 -με εξαίρεση το άνοιγμα στο καπό ασφαλώς, που απουσιάζει- αποκλειστικά από ανθρακονήματα. Στην πράξη, πέρα από το πιο… άγριο οπτικό ερέθισμα, ο συνδυασμός όλων των παραπάνω αυξάνει την αεροδυναμική απόδοση των γερμανικών δύο κουπέ. Πιο συγκεκριμένα, στο R8 ασκούνται τώρα 250 κιλά κάθετης δύναμης στον πίσω άξονα στα 330 χλμ./ώρα -100 επιπλέον σε σχέση με το παρελθόν.

Στο εσωτερικό, οι επεμβάσεις της Audi Sport έχουν ανάλογο ύφος και περιεχόμενο. Το τιμόνι είναι διαφορετικό, και μάλιστα επενδεδυμένο με αλκαντάρα, τα paddles στο τιμόνι στις εκδόσεις με το κιβώτιο S-Tronic είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ το «παρών» στο ΤΤ δίνει και ένα δικτύωμα (κάτι σαν roll cage) πίσω από την πλάτη των εμπρός επιβατών που αντικαθιστά τα ούτως ή άλλως μικροσκοπικά πίσω καθίσματα ενισχύοντας την ακαμψία της κατασκευής. Και, φυσικά, μειώνοντας το βάρος κατά 20 για την περίσταση κιλά.

Στα μηχανικά μέρη και συγκεκριμένα στο σύστημα πέδησης, οι επεμβάσεις αφορούν στα αγωνιστικών προδιαγραφών σωληνάκια των φρένων, τόσο στην περίπτωση των αστάλινων όσο και σε εκείνη των κεραμικών δίσκων, αλλαγές που αυξάνουν την αντοχή μειώνοντας συγχρόνως το φαινόμενο της κόπωσης στα φρεναρίσματα διαρκείας. Επιπρόσθετα, παρέχεται και ένα έξτρα «κιτ» με πρόσθετους αεραγωγούς που συμβάλλει στην καλύτερη ψύξη τους.

Σε ότι έχει να κάνει με την ανάρτηση, η Audi Sport προσφέρει μια coil over διάταξη δύο ή τριών σταδίων και στα δύο κουπέ, καθώς και τροχούς με αγωνιστικές περγαμηνές και ντιζάιν με διάμετρο 20 ίντσες. Όπως ανακοινώνεται, χάρη σε αυτούς το βάρος ενός ΤΤ μειώνεται κατά 7,2 κιλά και κατά 8 κιλά στην περίπτωση του R8. Φυσικά, διαφορετικά για την περίσταση είναι και τα ελαστικά -255/30 στο ΤΤ και 245/30 και 305/30 στο R8. Από εκεί και πέρα, στα TT με σύστημα τετρακίνησης η Audi Sport προσέθεσε μια ράβδο στον πίσω άξονα για ακόμα καλύτερη ακαμψία.

Τα ΤΤ, τόσο στις εκδόσεις S όσο και στην RS, επωφελούνται και των προνομίων –ηχητικών και όχι μόνο- που παρέχει η κατασκευασμένη από τιτάνιο εξάτμιση της Akrapovic._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ