top icon
Επικαιρότητα

Η Audi υπερασπίζεται τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Παρά το ηλεκτρικό κύμα που έχει αρχίσει να εξαπλώνεται στο σύνολο της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής, η Audi πιστεύει πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν μόνο ένα ευοίωνο μέλλον αλλά, τώρα πια, ένα πολλά υποσχόμενο παρόν με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να φέρνουν στο φως τις δικές τους προτάσεις. Ωστόσο, όπως υποστηρίζουν υψηλόβαθμα στελέχη της Audi, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, και δη εκείνοι που καταναλώνουν εναλλακτικές μορφές καυσίμων, όπως είναι για παράδειγμα το φυσικό αέριο, θα συνεχίσουν για πολλά ακόμα χρόνια να κινούν την πλειοψηφία των νέων αυτοκινήτων που θα «τοποθετούνται» στις κατά τόπους αγορές.

Χαρακτηριστικές ήταν οι πρόσφατες δηλώσεις του Rupert Stadler, του CEO της Audi, ο οποίος ήρθε να υπερασπιστεί συνολικά τους θερμικούς κινητήρες επαινώντας μάλιστα τα πλεονέκτημα και τις δυνατότητες των ντίζελ.

«Το ντίζελ αποτελεί μια βασική τεχνολογία παρ’ ότι πλέον η αξία του δεν αναγνωρίζεται. Εγώ προτιμώ να κρίνω την αξία του μέσα από τα μάτια του ίδιου του καταναλωτή ο οποίος απολαμβάνει υψηλή ροπή, μεγάλη αυτονομία κίνησης και χαμηλή κατανάλωση. Όλα αυτά πρέπει να τα σεβαστούμε. Πολύ περισσότερο με δεδομένο ότι μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια το 70-80% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα κινούνται από κινητήρες ντίζελ, βενζίνης ή από ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης. Ακόμα και με βάση τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, τα ηλεκτροκίνητα δεν θα ξεπεράσουν σε μερίδιο το 30%».

Και προσέθεσε:

«Εμείς επενδύουμε ήδη μεγάλα κεφάλαια στον τομέα των μπαταριών. Όμως δεν ξεχνάμε ποτέ ότι οι μεγαλύτερες αποστάσεις πάντα θα διανύονται με αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για αυτό πρέπει εδώ να έχουμε τις καλύτερες δυνατές επιλογές. Σίγουρα, οι περιορισμοί δεν θα βοηθήσουν».

Ο Rupert Stadler επεσήμανε πως το φυσικό αέριο είναι μια πολύ καλή εναλλακτική μορφή καυσίμου προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο ο ρόλος και η «θέση» των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

«Είμαι ένθερμος υποστηρικτής του συγκεκριμένου καυσίμου. Είναι πολύ καθαρό, μπορεί να αποθηκευτεί οπουδήποτε, εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία και ο ανεφοδιασμός γίνεται σε 2-3 λεπτά. Το πρόβλημα που έχει αυτό το καύσιμο είναι στο ίματζ. Ωστόσο είμαι πεπεισμένος αναφορικά με τα πλεονεκτήματά του», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Rupert Stadler._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ