Πρόκειται για την αντικαταστάτη της 488 Spider και συνάμα μία ακόμα «ξεσκούφωτη» πρόταση από το Maranello.

Η παράδοση του cavallino rampante στις Spider κατασκευές που τροφοδοτούνται από 8κύλινδρους κινητήρες που είχε ως αφετηρία την 308 GTS του 1977 συνεχίζεται σήμερα με τα επίσημα αποκαλυπτήρια της ανοιχτής εκδοχής της F8 Tributo – ένα αυτοκίνητο που έρχεται να παραλάβει τη σκυτάλη από την αντίστοιχη παραλλαγή της «488».

Ferrari F8 Spider

Με χαμηλότερο κατά 20 κιλά βάρος σε σχέση με την προκάτοχό της (συνολικά, το απόβαρο της ιταλίδας καλλονής δεν υπερβαίνει τα 1.400 κιλά), η νέα F8 Spider παίρνει κίνηση από τον V8 κινητήρα των 3.902 κ.εκ. της Ferrari που εξακολουθεί να αποδίδει 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 770 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Η εισαγωγή του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου προέρχεται από την 488 Challenge, με τις εισαγωγές αέρα να έχουν μετακινηθεί από το πλάι στο πίσω τμήμα της κατασκευής για καλύτερη ροή προς τον κινητήρα αλλά και για βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση.

Ferrari F8 Spider

Σύμφωνα με το ιταλικό εργοστάσιο η F8 Spider είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε 2,9 και 8,2 δλ. επιτυγχάνοντας συγχρόνως τελική ταχύτητα της τάξης των 340 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ferrari αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της ότι η κατανομή βάρους της F8 Spider ανάμεσα στους δύο άξονες είναι πιστή στην αναλογία 41.5/58,5.

Ferrari F8 Spider

Σε ότι αφορά στα υπόλοιπα μηχανικά – και όχι μόνο - μέρη ξεχωρίζουν οι δίσκοι των 398 και 360 χλστ. εμπρός και πίσω, το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το σύστημα Side Slip Angle Control νέας γενιάς, αλλά και το Ferrari Dynamic Enhancer, το οποίο ενεργοποιείται στο πρόγραμμα Race. Η - παραδοσιακά - σκληρή οροφή του αυτοκινήτου μπορεί να κλείσει/ανοίξει μέσα σε χρόνο 14 δλ. ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 45 χλμ./ώρα._Χ.Α.