top icon
Επικαιρότητα

Η Ford μειώνει τις πλατφόρμες της από 9 σε 5

Η Ford θέλει να βελτιώσει τα κέρδη της μειώνοντας παράλληλα το κατασκευαστικό κόστος των μοντέλων της. Εξ ου και η απόφασή της να ψαλιδίσει έτι περεταίρω τα διαθέσιμα δάπεδά της.

Η Ford έχει ήδη καταρτίσει ένα σχέδιο… αντεπίθεσης σε παγκόσμιο επίπεδο, το οποίο περιλαμβάνει αρκετά φιλόδοξους στόχους για τα προσεχή χρόνια. Ανάμεσα σε αυτούς είναι η επίτευξη υψηλότερων περιθωρίων κέρδους, χαμηλότερου κατασκευαστικού κόστους, αλλά και παρουσία σε νέες κατηγορίες μέσα από την πρεμιέρα ακόμα πιο ανταγωνιστικών προϊόντων. Η αυτοκινητοβιομηχανία από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού μετατοπίζει έτσι το χαρτοφυλάκιό της από τα 4θυρα αυτοκίνητα στα crossovers, στα SUV’s, στα φορτηγά και στα pick-up μοντέλα προσδοκώντας μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια να εξοικονομήσει περί τα 25 δις δολάρια. Παράλληλα, η μπλε οβάλ εταιρεία θέλει να μειώσει τον αριθμό των πλατφορμών που χρησιμοποιεί σε μόλις πέντε, σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης

Οι πέντε αυτές πλατφόρμες θα καλύπτουν κάθε τύπο προϊόντος που παράγει ή πρόκειται να παράγει η Ford στο μέλλον. Όπως όλα μαρτυρούν, το «παρών» θα δίνει μία πλατφόρμα για πισωκίνητα/τετρακίνητα μοντέλα, το αμάξωμα των οποίων θα εδράζεται σε ανεξάρτητο πλαίσιο, όπως τα F-150 και Expedition. Τα SUV μοντέλα, όπως τα Escape και Edge, για παράδειγμα, θα «πατούν» σε μία «δική τους» πλατφόρμα, με τα Mustang και Explorer, σε μια διαφορετική. Θα υπάρχει, επίσης, ένα δάπεδο για τα επαγγελματικά οχήματα της εταιρείας και μία ακόμα για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Η Ford ελπίζει με το παραπάνω πλάνο να εξοικονομήσει έως και 7 δις δολάρια στον τομέα της ανάπτυξης και εξέλιξης νέων προϊόντων. Αυτό θα «κατεβάσει» συν τοις άλλοις και το χρόνο που χρειάζεται για να παρουσιαστεί ένα νέο όχημα στην αγορά, περίπου κατά 20%.

Η περεταίρω μείωση των πλατφορμών θα ήταν ένα ακόμα γιγαντιαίο βήμα για την αμερικάνικη εταιρεία μετά την απόφαση του πρώην CEO της εταιρείας, Alan Mulally, να μειώσει τις διαθέσιμες πλατφόρμες της Ford από 30 σε μόλις 9.

«Αυτό δε σημαίνει ότι το πρόγραμμα One Ford ήταν λάθος», δηλώνει ο Hau Thai-Tang, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης προϊόντων της Ford._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ