Η Jaguar βελτιώνει την αυτονομία κίνησης σε πραγματικές συνθήκες της ηλεκτρικής I-Pace παρέχοντας δωρεάν την αναβάθμιση συγκριμένων λογισμικών της.

Σύμφωνα με το βρετανικό εργοστάσιο, ανάλογα με τις συνθήκες και το στιλ οδήγησης η αναβάθμιση συγκεκριμένων λογισμικών συστημάτων της ηλεκτρικής Jaguar I-Pace έρχεται να εξασφαλίζει έως και 8% μεγαλύτερη αυτονομία, επίδοση που μπορεί να ισοδυναμεί σε πρακτικό επίπεδο σε επιπλέον 20 χλμ. οδήγησης με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των 90 kWh με την οποία διατίθεται το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2019».

Στις επίσημες ανακοινώσεις της η Jaguar επισημαίνει με έμφαση πως το παραπάνω κέρδος προήλθε κυρίως μετά την αξιοποίηση δεδομένων και στοιχείων που αφορούν στα συστήματα θερμικής διαχείριση της μπαταρίας - αλλά και εκείνων που ελέγχουν την κατανομή της ροπής - στην αγωνιστική εκδοχή του μοντέλου που μετέχει στο θεσμό ενιαίου τύπου I-Pace eTrophy. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία μελέτησε ανάλογα δεδομένα που συλλέχθηκαν και από τις πολιτικές εκδόσεις του βρετανικού EV ύστερα από τη κάλυψη περισσότερων από 80 εκ. χιλιομέτρων σε διάφορα πραγματικά οδηγικά σενάρια ανά τον κόσμο.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη αναβάθμιση δεν έρχεται να μεταβάλει την επίσημα πιστοποιημένη αυτονομία της I-Pace σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η οποία ανέρχεται στα 470 χλμ.

Αναλυτικότερα, μέσω της αναβάθμισης μεταβάλλεται η κατανομή ροπής στο πρόγραμμα Eco ανάμεσα στον εμπρός και πίσω ηλεκτροκινητήρα, με το αυτοκίνητο να συνεχίζει να προσφέρει χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Παράλληλα, οι βελτιώσεις στο σύστημα θερμικής διαχείρισης αναβαθμίζουν την απόδοση του πτερυγίων που βρίσκονται στην μάσκα, με τα τελευταία να κλείνουν πιο συχνά για να βελτιώσουν την αεροδυναμική. Επίσης, με την αναβάθμιση του λογισμικού ελέγχου της μπαταρίας η τελευταία μπορεί να λειτουργεί πιο αποδοτικά από το παρελθόν σε κατάσταση χαμηλής φόρτισης, χωρίς να επηρεάζεται η παροχή ισχύος.

Το πακέτο των αναβαθμίσεων συμπληρώνουν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση τόσο στην περίπτωση που η μπαταρία βρίσκεται σε κατάσταση υψηλής φόρτισης, όσο και όταν το όχημα κινείται με χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στον αλγόριθμο που υπολογίζει την εκτιμώμενη αυτονομία κίνησης του αυτοκινήτου.

Όπως ανακοίνωσε η Jaguar, η I-Pace θα μπορεί μετά τα παραπάνω updates να «δέχεται» εφεξής περισσότερες over-the-air αναβαθμίσεις στα λογισμικά της συστήματα._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά