Επικαιρότητα Κόσμος

Η Kia αποκαλύπτει το νέο Sorento

Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Kia αποκαλύπτει το νέο και εφ’ όλης της ύλης αναβαθμισμένο Sorento.

Αυτό είναι το πέμπτης γενιάς Kia Sorento, το οποίο έρχεται να διαφοροποιηθεί αισθητικά τόσο σε σχέση με τον προκάτοχό του, όσο και «απέναντι» στις ευρωπαϊκές προτάσεις της κορεατικής εταιρείας, προτάσσοντας ένα σαφώς πιο «γωνιώδες» παρουσιαστικό απ’ ότι στο παρελθόν το οποιο συνάδει περισσότερο με τα αμερικανικά αισθητικά πρότυπα στην κατηγορία των SUV μοντέλων και λιγότερο με εκείνα των αγοραστών της γηραιάς ηπείρου. Όπως και να ‘χει, το νέο Sorento, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του επόμενου μήνα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, χαρακτηρίζεται από τν χαρακτηριστική tiger nose στο εμπρός μέρος, η οποία ενισχύει την αίσθηση πλάτους του αυτοκινήτου.

Kia Sorento

Η κορεάτικη εταιρεία αναφέρει πως το νέο Sorento τοποθετείται στην καρδιά των «παγκόσμιων SUV» της, δίπλα στα Seltos, Stonic, Sportage και Telluride. Για τον σχεδιασμό του δε συνεργάστηκαν τρία διαφορετικά τμήματα από την Κορέα, τη Β. Αμερική και την Ευρώπη. Προς το παρόν, η Kia δεν αποκαλύπτει τις ακριβείς διαστάσεις του αυτοκινήτου περιοριζόμενη στην αναφορά ότι βασίζεται σε μια εντελώς νέα αλουμινένια πλατφόρμα διαθέτοντας κοντύτερους προβόλους εμπρός και πίσω σε σχέση με το παρελθόν. Την ίδια στιγμή, μεγαλύτερο είναι το μήκος του καπό αλλά και του μεταξονίου, ενώ μετατοπισμένη προς τα πίσω κατά 30 χλστ. είναι και η θέση των κολονών Α.

Kia Sorento

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Kia Sorento θα λανσαριστεί το φθινόπωρο με έναν ντίζελ κινητήρα 2,2 λίτρων με ισχύ κοντά στους 200 ίππους καθώς και με μια υβριδική μονάδα με μέγιστη ισχύ κοντά στους 230 ίππους, η οποία θα αποτελείται από έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,5 kWh. Αργότερα, η γκάμα θα εμπλουτιστεί, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, με μια plug-in υβριδική, με μπαταρία 16,6 KWh και ισχύ με ισχύ 265 περίπου ίππων. Οι αγοραστές, τέλος, θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις, με την PHEV να είναι αποκλειστικά τετρακίνητη.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου