Οι αρχές της μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτου του πλανήτη δεν αστειεύονται.

Η Κίνα αποδεικνύει για μια ακόμα φορά ότι… σοβαρολογεί στο θέμα της μείωσης των εκπομπών ρύπων εντός της επικράτειάς της. Πέρα από τις επερχόμενες ποσοστώσεις, οι οποίες πολύ σύντομα θα επιβάλουν σε όλους τους εισαγωγείς που δρουν εντός των συνόρων της να πωλούν ένα συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων με περιορισμένες ή και ανύπαρκτες εκπομπές ρύπων προκειμένου να συνεχίσουν κανονικά τις δραστηριότητες τους, σήμερα η αρμόδια για περιβαλλοντικά θέματα υπηρεσία της χώρας, China Vehicle Technology Service Center, ανακοίνωσε πως από την 1η Ιανουαρίου επιβάλει τη διακοπή παραγωγής 553 μοντέλων που αυτή τη στιγμή «γεννιούνται» στα εργοστάσια παραγωγής οχημάτων της χώρας. Ο λόγος; Οι υπερβολικοί ρύπου που εκπέμπουν.

Προς το παρόν, δεν έχει δημοσιοποιηθεί η ταυτότητα των ως άνω μοντέλων, εντούτοις διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το Bloomberg, μεταδίδουν πως ανάμεσα τους βρίσκονται αρκετά οχήματα των VW, BMW, Mercedes και Chevrolet. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας της China Passenger Car Association, Cui Dongshu, τα «απαγορευμένα» αυτά οχήματα αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα των επιβατικών αυτοκινήτων που αυτή τη στιγμή παράγονται στη χώρα.

«Πρόκειται για μια ουσιαστική απόφαση που έρχεται προκειμένου να εξασφαλιστεί η υγιής ανάπτυξη του κλάδου με μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Τέτοια έγγραφα και αποφάσεις θα έρχονται στο φως όλο και πιο συχνά στο μέλλον», δηλώνουν έγκυροι κύκλοι τις εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2016 στην Κίνα κατασκευάστηκαν 24,4 εκ. επιβατικά οχήματα καθώς και πάνω από 3,7 εκ. επαγγελματικά._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά