top icon
Κόσμος

Η νέα Ferrari SP48 Unica

Η Ferrari SP48 Unica είναι μοναδική, όπως μαρτυρά άλλωστε και το όνομα της.

Η νέα SP48 Unica αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη σειρά one-off οχημάτων της Ferrari, η οποία έρχεται να ενταχθεί στη συλλογή των «απόλυτα εξατομικευμένων αυτοκινήτων τα οποία είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός και μόνο πελάτη και σχεδιασμένα με βάση τις ατομικές του απαιτήσεις».

Η νέα SP48 Unica, που σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Center υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni, είναι μια διθέσια σπορ berlinetta που εξελίχθηκε πάνω στην πλατφόρμα της F8 Tributo. Οι έντονες γραμμές και η επιθετική της… στάση την καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμη σε σχέση με το μοντέλο-δότη, κυρίως χάρη στη διαμόρφωση του εμπρός μέρους που θυμίζει βέλος. Κεντρικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος ήταν ο επανασχεδιασμός των προβολέων και η μετέπειτα αλλαγή θέσης των εισαγωγών αέρα των φρένων.

Ferrari SP48 Unica

Μια κομβική πτυχή του σχεδιασμού του μοναδικού αυτού οχήματος είναι η εκτεταμένη χρήση παραμετρικών τεχνικών μοντελοποίησης και τρισδιάστατων πρωτοτύπων που επέτρεψαν στους σχεδιαστές του Ferrari Styling Center και στους μηχανικούς του Maranello να επανασχεδιάσουν πλήρως την μπροστινή μάσκα και τις εισαγωγές αέρα του κινητήρα. Αυτή η προηγμένη διαδικασία παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση τρισδιάστατων γριλιών που φαίνονται σαν να είναι σκαλισμένες,δημιουργώντας μια αίσθηση απρόσκοπτης συνέχειας και δυναμικής ρευστότητας.

Ferrari SP48 Unica

Η μετάβαση από το μαύρο -που περιλαμβάνει τα παράθυρα, την οροφή και το κάλυμμα του κινητήρα- στο χρώμα του αμαξώματος, είναι ιδιαίτερα σαφής. Την ίδια στιγμή, το εντυπωσιακό εφέ που δημιουργεί το εμπρός μέρος του one-off μοντέλου της Ferrari ενισχύεται έτι περαιτέρω από τη μείωση του μεγέθους των πλαϊνών παραθύρων. Και φυσικά, όπως είναι άμεσα διακριτό και στις σχετικές φωτογραφίες, η κατάργηση του πίσω παραθύρου.

Ferrari SP48 Unica

Σύμφωνα με την Ferrari, η σχεδίαση της SP48 Unica έχει πραγματοποιηθεί προκειμένου να εγγυηθεί ότι ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις ψύξης και αεροδυναμικής ισορροπίας, με την τελευταία μάλιστα να είναι βελτιωμένη κατά 12% σε σχέση με την F8 Tributo. Οι μεγαλύτερες αλλαγές σε σύγκριση με την F8 Tributo περιλαμβάνουν τις εισαγωγές αέρα για τις ροές ψύξης προς τον κινητήρα στον εμπρός προφυλακτήρα και κάτω από την πίσω αεροτομή. Η διαμόρφωση του αυτοκινήτου επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς να εγκαταστήσουν μια εισαγωγή για το intercooler ακριβώς πίσω από τα πλαϊνά παράθυρα, κάτι που με τη σειρά του επέτρεψε τη μείωση των διαστάσεων των εισαγωγών στις πλευρικές επιφάνειες. Την ίδια στιγμή, χαρακτηριστικός είναι και ο μεγαλύτερος σε μήκος πίσω πρόβολος.

Ferrari SP48 Unica

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ferrari SP48 Unica
  • Ferrari SP48 Unica
  • Ferrari SP48 Unica
  • Ferrari SP48 Unica
  • Ferrari SP48 Unica
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ