Η έκδοση 53 4Matic+ της νέας GLE με τον 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα της γερμανικής εταιρείας, είναι εδώ.

Λίγους μήνες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας GLE (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), η γερμανική εταιρεία έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα της με την έκδοση 53 4Matic+ που φυσικά φέρει την υπογραφή της Mercedes-AMG και όχι εκείνη της Mercedes. Η καρδιά της εν λόγω έκδοσης είναι ένας «straight-six» 3λιτρος κινητήρας βενζίνης, ο οποίος συνοδεύεται από 48βολτο σύστημα, έναν ηλεκτρικό συμπιεστή και μία γεννήτρια/μίζα – η όλη διάταξη φέρει την ονομασία EQ Boost.

Ο 6κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 435 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και ροπή 520 Nm από τις 1.800 έως και τις 5.800 σ.α.λ. με το «ηλεκτρικό πακέτο» να τον τροφοδοτεί με επιπλέον 16 kW και 250 Nm. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η GLE 53 4Matic+ είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,3 δλ., ενώ κατά την πάγια τακτική των Γερμανών σε αντίστοιχες κατασκευές, η τελική ταχύτητα περιορίζεται μέσω ηλεκτρονικού κόφτη στα 250 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό πακέτο κίνησης του γερμανικού SUV συνοδεύει ένα 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της γενιάς Speedshift TCT (Torque Clutch Transmission)  και σύστημα τετρακίνησης που εμπλέκει τους εμπρός τροχούς κατά το δοκούν και μόνο όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Από εκεί και πέρα, παρούσα είναι και η ενεργή αερανάρτηση Active Ride Control της Mercedes-AMG, η οποία διαθέτει πλέον και ενεργές αντιστρεπτικές, με ανεξάρτητους ενεργοποιητές στον εμπρός και πίσω άξονα.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο οδηγός της νέας Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ έχει στη διάθεσή του μέσω του Active Ride Control πέντε στο σύνολο προεπιλογές: τις Comfort, Sport, Sport+ και για εκτός δρόμου χρήση τις Trail και Sand. Τέλος, τα φρένα είναι ενισχυμένα σε σχέση με τις απλές GLE αποτελούμενα από δίσκους με διατάσεις 400x36 και 345x25 χλστ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα._Χ.Α.