top icon
Επικαιρότητα

Η Porsche έχει… δεύτερες σκέψεις για την υβριδική 911

Οι ιθύνοντες της Porsche φαίνεται να βρίσκουν «προβληματική» την υιοθέτηση ενός υβριδικού συστήματος κίνησης στο αειθαλές σπορ κουπέ μοντέλο τους.

Μπορεί η Ferrari, η McLaren, αλλά και η ίδια η Porsche να έχουν προ καιρού υιοθετήσει στις κορυφαίες τους προτάσεις λύσεις άμεσα συνδεδεμένες με την υβριδική τεχνολογία, αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει προβληματισμός, και μάλιστα έντονος, όσον αφορά παρόμοιες… τακτικές στα «μικρότερα» σπορ μοντέλα της γκάμας τους. Χαρακτηριστική φαίνεται να είναι η περίπτωση της 911, για τον οποία έχουν ήδη γραφτεί πολλά σχετικά με την επικείμενη, όσο και αναπόφευκτη, ελέω ρύπων, «υβριδοποίησή» της.  

Μιλώντας στο motoring.com.au, o Thomas Krickelberg, ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος σήμερα για την «ποιοτική σύσταση» της γκάμας των μοντέλων Porsche, εξέφρασε ανοιχτά τους προβληματισμούς του γύρω από το όλο θέμα μιλώντας στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασης της 911 GTS στη Ν. Αφρική.

«Είμαστε ήδη έτοιμοι αν χρειαστεί να εγκαταστήσουμε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά δεν είμαστε πεπεισμένοι ότι πρέπει. Ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία και το ηλεκτρικό σύστημα, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να καταργήσουμε τις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι όμως πως αυτή δεν θα είναι πλέον μια 911».

Πέραν της αλλοίωσης του χαρακτήρα της 911, λόγω… σπατάλης χώρου, ο Krickelberg δήλωσε πως μία εξίσου σημαντική παράμετρος στην «υβριδοποίηση» του μοντέλου, είναι αυτή του βάρους.

«Ένα υβριδικό σύστημα σημαίνει δύο κινητήριες μονάδες, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης και ένας ηλεκτρικός. Αλλά και δύο συστήματα αποθήκευσης, με ένα ρεζερβουάρ και με μια μπαταρία. Αυτό συνεπάγεται επιπλέον βάρος. Και, για να είμαστε ειλικρινείς, δεν είμαι σίγουρος αν αυτή θα είναι μια 911. Ως εκ τούτου, δεν έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας, αν και ήδη δουλεύουμε πάνω στη λύση αυτή».

Ο Krickelberg επεσήμανε πως θα υπάρξει ένα χρονικό περιθώριο τριών με τεσσάρων ετών από τη στιγμή που θα ληφθεί η σχετική απόφαση έως ότου μια υβριδική 911 «μπει» στις ανά τον κόσμο εκθέσεις της γερμανικής φίρμας.

Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να δούμε στο εγγύς μέλλον στην 911 ένα ήπιας μορφής υβριδικό σύστημα κίνησης, ο Krickelberg ήταν κατηγορηματικός:

«Όχι, η νομοθεσία επιβάλλει αυτονομία με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της τάξης των 50 χλμ. και ένα τέτοιο σύστημα σίγουρα δεν αποτελεί λύση καθώς προσφέρει 15 με 20 χλμ. αυτονομία και αυτό με χαμηλές ταχύτητες»._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ