Επικαιρότητα Κόσμος

Η Renault κινδυνεύει με αφανισμό αν δεν δεχτεί σύντομα οικονομική βοήθεια

Σύμφωνα με τον Υπουργό Οικονομίας της Γαλλίας, Bruno Le Maire, η Renault κινδυνεύει με αφανισμό εξαιτίας των συνεπειών της διαβόητης πανδημίας σε περίπτωση που δεν ενισχυθεί οικονομικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Η κρίση του κορονοϊού, η οποία είχε ως συνέπεια την αναστολή λειτουργίας των εργοστασίων για περίπου δύο μήνες και τη μείωση της ζήτησης τόσο στην Ευρώπη όσο και στο σύνολο των μεγάλων αγορών του κόσμου, έχουν φέρει την πλειοψηφία της σύχρονης αυτοκινητικής σκηνής αντιμέτωπη με πρωτόγνωρές καταστάσεις. Ένας από τους κατασκευαστές που φαίνεται να αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή έντονα προβλήματα είναι και η Renault, στην οποία το γαλλικό δημόσιο μετέχει με ποσοστό της τάξης του 15%.

Μάλιστα, όπως εμφατικά δήλωσε σήμερα σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1 o Υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας, Bruno Le Maire, η Renault, η οποία αποτελεί τον κεντρικό πυλώνα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, κινδυνεύει με αφανισμό αν δεν υποστηριχτεί άμεσα με κεφαλαία.

«Ναι, η Renault θα μπορούσε να αφανιστεί», δήλωσε ο Υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας, προσθέτοντας πως η Renault και ο Πρόεδρος της, Jean-Dominique Senard, εργάζονται σκληρά αυτή τη στιγμή πάνω σε ένα νέο πλάνο το οποίο φέρει την υποστήριξη της κυβέρνησης της χώρας.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως μόλις πριν δύο 24ώρα δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου έκαναν λόγο για ένα εκτενές πλάνο ανασύνταξης και περικοπών, το οποίο σχεδιάζει να εκπονήσει η Renault μέσα στις προσεχείς ημέρες, σύμφωνα με το οποίο είναι πιθανό να κλείσουν τέσσερα εργοστάσια στη Γαλλία, ενώ μελετώνται σενάρια για τη μη ανανέωση της εμπορικής πορείας μοντέλων, όπως τα Megane, Koleos, Talisman, Espace και Scenic (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).

Σχολιάζοντας όλα τα παραπάνω ο Bruno Le Maire δήλωσε στην εν λόγω συνέντευξη που παραχώρησε πως το εργοστάσιο της Renault στο Flins δεν πρέπει να κλείσει και πως η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να διατηρήσει στη Ευρώπη όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας – ωστόσο επεσήμανε πως η εταιρεία πρέπει να καταστεί ανταγωνιστική και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Αυτή τη στιγμή η γαλλική εταιρεία διατηρεί σε 16 στο σύνολο χώρες 40 εργοστάσια και 13 μονάδες logistics.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου