Η ισπανική εταιρεία ανέλαβε να κατασκευάσει το νέο τύπο χειροκίνητου κιβωτίου MQ281 που θα «φορεθεί» σε μοντέλα της ίδιας, αλλά και σε πολλά ακόμα των ομόσταβλων Audi, VW και Skoda – αρχής γενομένης από το νέο Passat.

Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο και χειροκίνητο για την περίσταση κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις μετάδοσης και την «εσωτερική» ονομασία MQ281, το οποίο εφεξής θα κατασκευάζεται από τη Seat Components με ρυθμό έως και 450.000 μονάδες μέσα σε μία χρονιά – ήτοι 3.500 ανά εργάσιμη ημέρα - στη μονάδα που βρίσκεται στο El Prat de Liobregat, λίγα μόλις χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης στην Ισπανία, καθώς και σε εκείνη που έχει την έδρα της στην Cordoba της Αργεντινής.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, ανάλογα με τον κινητήρα με τον οποίο θα συνδυάζεται, το εν λόγω κιβώτιο θα μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 5 gr ανά χιλιόμετρο κίνησης.

Την ώρα που ξεκινά η παραγωγή του MQ281 συστήματος μετάδοσης σε Ισπανία και Αργεντινή, ο ήδη γνωστός τύπος χειροκίνητου κιβωτίου MQ200 «μετακομίζει» από την ιβηρική χερσόνησο στην Κ. Ευρώπη, με την Skoda Components να αναλαμβάνει πλέον την κατασκευή του στις εγκαταστάσεις που ίδια συντηρεί στην πόλη Mlavda Boleslav της Τσεχίας. Το δε «δοπλόδισκο» DSG κιβώτιο του VW Group θα συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο της «μαμάς» VW που έχει την έδρα του στο Kassel της Γερμανίας – εκεί όπου λίαν συντόμως θα κατασκευάζονται και τα συστήματα μετάδοσης των ηλεκτροκίνητων μοντέλων του γερμανικού ομίλου που θα βασίζονται στην πλατφόρμα ΜΕΒ.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως το Passat θα είναι το μοντέλο του VW Group που θα «φορέσει» πρώτο το νέο χειροκίνητο κιβώτιο MQ281, το οποίο μπορεί να διαχειριστεί ροπή έως και 340 Nm. Στον τεχνικό τομέα βασικό χαρακτηριστικό του είναι τα μόλις 1,5 λίτρα του λιπαντικού του μέσου (βαλβολίνη), τα οποία μάλιστα δεν χρειάζεται να αλλαχθούν._Χ.Α.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά