Επικαιρότητα Κόσμος

Η Subaru αποκαλύπτει το νέο BRZ

Η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ βλέπει και επίσημα το φως της δημοσιότητας με τις έως τώρα εκτιμήσεις όμως να μην προβλέπουν την έλευσή του μοντέλου στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, η δεύτερη γενιά του σπορ κουπέ της που προυσιάστηκε πριν λίγο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού σχεδιάστηκε με τις ίδιες ακριβώς αρχές σε σχέση με την πρώτη, άμεσα συνδεδεμένες με παράγοντες όπως είναι για παράδειγμα η περιορισμένη μάζα του αμαξώματος, το χαμηλό κέντρο βάρους και η σπορτίφ συμπεριφορά.

Subaru BRZ

Η Subaru αναφέρει ότι το νέο BRZ ξεχωρίζει για την αυξημένη κατά 50% ακαμψία του, καθώς και για τον νέο, 4κύλινδρο μπόξερ κινητήρα των 2,4 λίτρων με σύστημα ψεκασμού Toyota D-4S και Dual Active Valve Control System, που πλέον εμφανίζεται να αποδίδει 228 ίππους και 15% μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με το παρελθόν η οποία ανέρχεται στα 250 Nm – η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινάει τώρα στις 7.000 σ.α.λ. Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι το νέο BRZ θα προσφέρεται με δύο τύπους κιβωτίου, ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων και ένα αυτόματο, επίσης με 6 σχέσεις, με νέο πρόγραμμα σπορ λειτουργίας το οποίο «κρατά» χαμηλότερη σχέση όταν το αυτοκίνητο στρίβει.

Subaru BRZ

Χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε μέρη όπως η οροφή, τα φτερά και το καπό, το βάρος έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα μη ξεπερνώντας τους 1,3 τόνους. Από πλευράς μεγέθους, οι διαφοροποιήσεις είναι ελάχιστες, με το μήκος του αμαξώματος να εμφανίζεται αυξημένο κατά 25 περίπου χιλιοστά - το ύψος δε είναι 13 περίπου χλστ. χαμηλότερο. Σύμφωνα με την Subaru, το νέο BRZ θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και διαφοροποιείται οπτικά χάρη στη νέα μάσκα και τα τονισμένα φτερά εμπρός που κοσμούνται από ένα πλευρικό αεραγωγό που εκτελεί και αεροδυναμικά «χρέη».

Subaru BRZ

Την ίδια στιγμή, ένα μικρό πτερύγιο στο πίσω μέρος του πίσω τροχού με διάσταση 215/45 R17 και 215/40 R18 (εκδόσεις Premium και Limited αντίστοιχα) βοηθά επίσης στη ροή του αέρα «προσθέτοντας» σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, τα μεγάλα πίσω φτερά, το μεγαλύτερο μετατρόχιο και οι αντικριστές απολήξεις του ατμοσφαιρικού μπόξερ κινητήρα των 2,4 λίτρων είναι τα στοιχεία που κλέβουν την παράσταση.

Subaru BRZ

Το νέο Subaru BRZ διαθέτει ένα νέο εσωτερικό με κάθε λεπτομέρεια να είναι επικεντρωμένη στον οδηγό. Ένα νέος, ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 7 ιντσών είναι το σημείο… ενδιαφέροντος, με το στροφόμετρο να βρίσκεται εγκατεστημένο στο κέντρο και τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα πολλαπλών διαμορφώσεων. Από εκεί και πέρα, νέα είναι και η «8άρα» οθόνη του συστήματος infotainment που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto και φέρει την ονομασία Subaru Starlink – το παρόν δίνει επίσης και η γνώριμη παλέτα τεχνολογιών ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης Subaru EyeSight Driver Assist Technology.

Subaru BRZ

Δομικά, το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα Global Platform, με την εμπρός ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον με ελικοειδή ελατήρια, η οποία ξεχωρίζει για την αυξημένη κατά 60% πλευρική ακαμψία της - στον πίσω δε άξονα, η Subaru κάνει λόγο για μια διάταξη με διπλά ψαλίδια. Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει, επίσης, ότι το σύστημα περιορισμού της ολίσθησης των τροχών και το ESP διαθέτει πέντε στο σύνολο «σκάλες», με μια εξ αυτών να είναι η «off».

 

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου