top icon
Επικαιρότητα

Η Subaru «σώζει» στο χειροκίνητο κιβώτιο

Παρά την προφανή όσο και δικαιολογημένη, τις περισσότερες φορές, στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών στα αυτόματα κιβώτια, υπάρχουν (ευτυχώς) κατασκευαστές που παραμένουν πιστές στις παραδοσιακές λύσεις. Μια από αυτές είναι η Subaru.

Μετά την παρουσίαση του νέου Subaru Forester αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT, πολλά ελέχθησαν για το μέλλον των χειροκίνητων κιβωτίων στη γκάμα του Ιάπωνα κατασκευαστή. Θα παραμείνουν «ζωντανά» ή τελικά θα πέσουν και αυτά… θύματα της σύγχρονης τάσης που θέλει τον συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης να αποτελεί είδος υπό εξαφάνιση;

Μιλώντας στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης, ο CEO της Subaru Αμερικής, Tom Doll, ξεκαθάρισε πως το χειροκίνητο κιβώτιο θα παραμείνει… όρθιο στο επόμενης γενιάς WRX, παρά το γεγονός ότι το τελευταίο θα είναι υβριδικό.

«Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε το χειροκίνητο κιβώτιο στα σπορ μοντέλα μας. Όχι όμως στο Forester».

Όπως αποκάλυψε ο Tom Doll, μόλις 5 στα 100 Forester προηγούμενης γενιάς ήταν εφοδιασμένα με χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που από μόνο του λέει πολλά για το μέλλον του συγκεκριμένου τύπου μετάδοσης σε αυτοκίνητα αυτού του τύπου.

Όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Subaru Αμερικής, το νέο WRX, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2020, θα είναι υβριδικό, με τον 2λιτρο τούρμπο μπόξερ κινητήρα των Ιαπώνων να μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα στους πίσω. Ο 2,5άρης μπόξερ θα καταργηθεί, όπως δήλωσε ο Tom Doll, κυρίως λόγω της αδυναμίας του να… συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων αφήνοντας έτσι τον 2λιτρο ως μοναδική επιλογή στη γκάμα των σπορ μοντέλων της εταιρείας. Φυσικά, το νέο WRX θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Subaru Global Platform, στην οποία ήδη πατούν τόσο το νέο Forester που είδαμε να πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όσο και το «δίδυμο» των νέων Impreza και ΧV._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ