top icon
Επικαιρότητα

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του after sales

Η Skoda εξέλιξε μια εφαρμογή που καταγράφει τους ήχους μέσα στο αυτοκίνητο αξιοποιώντας την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης με στόχο την έγκυρη διάγνωση βλαβών.

Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης στέκεται στο πλευρό των σύγχρονων αυτοκινήτων και στον τομέα της υπηρεσιών after sales. Αυτό τουλάχιστον επικαλείται σήμερα η Skoda, η οποία εξέλιξε μια πρωτοποριακή εφαρμογή με την ονομασία Sound Analyser που «διαβάζει» και καταγράφει τους ήχους στο αυτοκίνητο με στόχο να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τη διάγνωση πιθανών τεχνικών προβλημάτων ή βλαβών.

Η εφαρμογή Sound Analyzer χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) προκειμένου να εξασφαλίσει μία σαφή, γρήγορη και προπάντων αξιόπιστη αξιολόγηση της κατάστασης και της φθοράς διαφόρων μερών του οχήματος. Για το σκοπό αυτό, η τελευταία εξετάζει διάφορες παραμέτρους για συγκεκριμένα οχήματα και αναλύει το προφίλ χρήσης τους. Έτσι, το Sound Analyzer καθιστά ακόμη πιο εύκολη για τους τεχνικούς να εντοπίσουν τυχόν προβλήματα με τη χρήση ενός απλού smartphone ή tablet.

Αν και το πρόγραμμα είναι πολύ περίπλοκο, η λειτουργία του στην πράξη είναι απλή: οι ήχοι που παράγονται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου καταγράφονται από το smartphone, ενώ στη συνέχεια ένας αλγόριθμος συγκρίνει το περιεχόμενο της καταγραφής με διάφορα αποθηκευμένα ηχητικά μοτίβα – και με βάση το αποτέλεσμα που προκύπτει, παρέχει μια συγκεκριμένη πρόταση. Το λογισμικό του προγράμματος είναι ήδη σε θέση να αναγνωρίσει 10 μοτίβα με ακρίβεια πάνω από 90%, συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων από το σύστημα διεύθυνσης, τον συμπιεστή του κλιματισμού και των συμπλεκτών του DSG κιβωτίου.

Η εφαρμογή έχει ήδη δοκιμαστεί στην πράξη σε 14 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Ρωσίας, της Αυστρίας και της Γαλλίας, από τον Ιούνιο του 2019 μέχρι και σήμερα. Συνολικά 245 έμποροι της Skoda συμμετείχαν στις εν λόγω δοκιμές.

«Το Sound Analyzer είναι ένα εξαιρετικό δείγμα του γεγονότος ότι οι νέες ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία της Skoda μπορούν προσφέρουν πολλά και στο after sales. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε με συνέπεια τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να προσφέρουμε στους πελάτες μας ακόμη περισσότερο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία των πελατών ακόμη περισσότερο», δηλώνουν με έμφαση οι ιθύνοντες της Skoda και δημιουργοί της εν λόγω εφαρμογής.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ