Την τελευταία περίοδο η Tesla βλέπει όλο και περισσότερους εργαζομένους και στελέχη της να την εγκαταλείπουν «μετακομίζοντας» στην Apple. Κάτι που δεν άφησε ασχολίαστο η εταιρεία του Elon Musk.

Αν μη τι άλλο, πρόκειται για δύο από τις πλέον εξέχουσες εταιρείες τεχνολογίας αυτή τη στιγμή. Τόσο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Εντούτοις, παρά το κοινό αυτό χαρακτηριστικό τους, πρόκειται για δύο ανόμοιους κολοσσούς. Την ώρα που η συγκριτικά μικρότερη Tesla είναι ήδη ένα επιτυχημένο brand κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, η αμερικάνικη επίσης Apple εξακολουθεί να δρα στο φηφιακό κόσμο με επίκεντρο τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα έχοντας αρχίσει όμως να… γλυκοκοιτά με ολοένα και περισσότερη θέρμη το μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης. Και ειδικότερα, όπως όλα μαρτυρούν, εκείνον που σχετίζεται άμεσα με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και τα ψηφιακά «μέσα» διασύνδεσης των σύγχρονων οχημάτων.

Ωστόσο, τα ηλεκτρικά οχήματα και η αυτόνομη οδήγηση δεν είναι το μόνο πράγμα στο οποίο η Apple έχει στραμμένο το βλέμμα της. Κι αυτό, γιατί για το μεγαλύτερο μέρος των τρεχουσών δραστηριοτήτων της χρειάζεται πολύ καλά εκπαιδευμένους και έμπειρους μηχανικούς, σχεδιαστές και τεχνικούς. Η Apple χρειάζεται, με άλλα λόγια, προηγμένα λογισμικά και προπάντων μπόλικο… ταλέντο σε ανθρώπινο δυναμικό προκειμένου να συνεχίσει να εξελίσσει τα προϊόντα της -που σε αντίθεση με εκείνα της Tesla παράγονται στην πλειοψηφία τους εκτός ΗΠΑ. Και όπως φαίνεται ένα σημαντικό μέρος της τεχνογνωσίας αυτής αποκτιέται από τους ανθρώπους της Apple μέσω της στρατολόγησης εργαζομένων και στελεχών από την Tesla.

Πιο συγκεκριμένα, μόνο φέτος η Apple έχει προσλάβει τουλάχιστον 46 άτομα που εργάστηκαν στο Tesla αμέσως πριν την έλευσή τους σε αυτή, σύμφωνα με τα στοιχεία του LinkedIn, τα οποία έφερε στο φως της δημοσιότητας το αμερικανικό δίκτυο CNBC την περασμένη εβδομάδα.

Για το όλο θέμα και τον προφανή πλέον… πόλεμο στελεχών, η Tesla εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

«Τους ευχόμαστε το καλύτερο. Η Tesla είναι το σκληρό μονοπάτι. Έχουμε 100 φορές λιγότερα χρήματα από την Apple, οπότε είναι φυσικό να μπορούν να πληρώσουν περισσότερα. Βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή σε εξαιρετικά δύσκολες μάχες εναντίον παγιωμένων αυτοκινητοβιομηχανιών που παράγουν 100 φορές περισσότερα αυτοκίνητα από ό, τι παράγαμε εμείς πέρυσι. Δεν έχουμε καν χρήματα για διαφημίσεις ή εκπτώσεις, οπότε πρέπει να επιβιώσουμε μόνο μέσω της ποιότητας των προϊόντων μας. Παρόλα αυτά, πιστεύουμε στην αποστολή μας και ότι αξίζει να θυσιάσουμε χρόνο στο ατέλειωτο μπαράζ αρνητικότητας από εκείνους που θέλουν να μας δουν σε δύσκολη θέση. Έτσι πάει. Ο κόσμος πρέπει να μετακινηθεί προς την αειφόρο ενέργεια κι αυτό πρέπει να γίνει τώρα»._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά