top icon
Επικαιρότητα

Η VW αποκαλύπτει τα ηλεκτρικά της πλάνα και την πλατφόρμα του νέου I.D.

Η γερμανική εταιρεία δίνει στο διεθνή Τύπο περισσότερες πληροφορίες για το ηλεκτρικό I.D., την πλατφόρμα του και τις κινήσεις της στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εγκαινιάζοντας συγχρόνως την καμπάνια Electric for All.

Η καμπάνια Electric for All της VW αντιπροσωπεύει το όραμα αλλά και την κεντρική δέσμευση της γερμανικής εταιρείας να καταστήσει προσιτές τις καινοτόμες τεχνολογίες σε όσο το δυνατόν περισσότερους αγοραστές ανά τον κόσμο. Το ολοκαίνουργιο δάπεδο MEB αποτελεί, σύμφωνα με την VW, το κλειδί για το «ηλεκτρικό αυτοκίνητο για όλους», το οποίο θα μετατρέψει ένα φαινομενικά εξειδικευμένο προϊόν, όπως είναι αυτή τη στιγμή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε best seller.

«Θα κάνουμε δημοφιλή τα ηλεκτρικά οχήματα και φέρουμε σε όλο και περισσότερους ανθρώπους τον ενθουσιασμό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η πλατφόρμα MEB είναι ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα στην ιστορία της VW, είναι ένα τεχνολογικό ορόσημο, παρόμοιο με τη μετάβαση από το Beetle στο Golf», δηλώνει ο Thomas Ulbrich, υπεύθυνος του προγράμματος e-mobility της VW.

Και προσέθεσε:

«Κάνουμε τη βέλτιστη χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ταυτόχρονα δημιουργεί τεράστιες οικονομίες κλίμακας. Περίπου 10 εκατομμύρια οχήματα σε ολόκληρο το VW Group θα βασίζονται σε αυτήν την πλατφόρμα μόνο στο πρώτο κύμα των πωλήσεών μας».

Στις ανακοινώσεις τους οι ιθύνοντες της VW επισημαίνουν με έμφαση πως το συγκεκριμένο δάπεδο δεν αποτελεί μία «μετατροπή» ενός ήδη υπάρχοντος, αλλά για ένα 100% νέο. Όπως αποκαλύπτουν σήμερα οι Γερμανοί του VW Group, μέχρι το τέλος του 2022, τέσσερα εμπορικά σήματα του ομίλου θα εντάξουν στις τάξεις τους έως και 27 μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB, από κόμπακτ αυτοκίνητα μέχρι και το θρυλικό Bulli.

Χρησιμοποιώντας συστήματα ταχείας φόρτισης, ο συσσωρευτής ενέργειας των εν λόγω οχημάτων θα μπορεί να φορτιστούν έως και στο 80% σε περίπου 30 λεπτά χάρη σε ένα εντελώς νέο, σημαντικά πιο ισχυρό σύστημα μπαταριών που αναπτύχθηκε από την VW Group Components.

Made in Germany

Σχεδόν όλα τα εργοστάσια της VW στη Γερμανία «εμπλέκονται» στην ανάπτυξη και παραγωγή των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα βασίζονται στο δάπεδο MEB, συμπεριλαμβανομένων των μονάδων της VW Group Components στο Braunschweig, το Salzgitter και Kassel. Όπως ανακοινώθηκε, η VW σκοπεύει να επενδύσει 1,3 δις €, από τα συνολικά 6 δις € που είναι ο προϋπολογισμός της για το e-mobility, στις τρεις αυτές μονάδες παραγωγής.

 Στο Braunschweig θα κατασκευάζεται το σύστημα των μπαταριών, που αποτελεί την καρδιά του I.D. Αυτό το εργοστάσιο με μακρά ιστορία ήδη κατασκευάζει τις μπαταρίες για το e-up!, το e-Golf και το Passat GTE plug-in hybrid. Στο Salzgitter ήδη έχει ξεκινήσει η προ-παραγωγή του ρότορα και του στάτορα που θα «φορούν» τα ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας I.D., ενώ στο Kassel θα «γεννιούνται» οι ηλεκτροκινητήρες. Επίσης, η VW θα κατασκευάσει τα μοντέλα παραγωγής της οικογένειας I.D. στο Zwickau, που θα αποτελέσει έτσι τον πρώτο σταθμό παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την εταιρεία._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ