top icon
Επικαιρότητα

Η VW θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στη στεριά στις ΗΠΑ με το Jetta Bonniville

Μία ακόμα πρόκληση άμεσα συνδεδεμένη με την ταχύτητα για το Γερμανό κατασκευαστή.

Η VW κυνηγά ένα ακόμα ρεκόρ ταχύτητας. Λίγες μόνο εβδομάδες μετά την επιτυχία του ηλεκτρικού I.D. R Pikes Peak στο «Race To The Clouds» που πραγματοποιήθηκε στα Βραχώδη Όρη και το ρεκόρ στο Goodwood Festival of Speed του Ηνωμένου Βασιλείου, ήρθε η ώρα για την επόμενη πρόκληση για τη γερμανική φίρμα. Πιο συγκεκριμένα, από τις 11 μέχρι και τις 17 Αυγούστου, η VW Αμερικής θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορία BGC/G στη Νότια Καλιφόρνια στη λίμνη Bonneville – στις αλυκές της αμερικανικής πολιτείας της Γιούτα- μ’ ένα ειδικά προετοιμασμένο Jetta, που για την περίσταση φέρει την ονομασία Bonniville.

Το συγκεκριμένο Jetta Bonneville τροφοδοτείται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα TSI της οικογένειας EA888 με ισχύ μεγαλύτερη των 500 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί πως οι κινητήρες αυτής της σειράς χρησιμοποιούνται για την κίνηση οχημάτων της γερμανικής εταιρείας στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Golf GTI Performance2 (169 kW/230 PS) και του Golf R3 (228 kW/310 PS). Στη λίμνη Bonneville, ο «500άρης» TSI πρέπει να επιταχύνει το ειδικά διαμορφωμένο Jetta τουλάχιστον έως τα 335,5 χλμ./ώρα ώστε να ισοφαρίσει το υπάρχον ρεκόρ των αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, το Jetta Bonneville μπορεί να υπερβεί τα 335 χλμ./ώρα, καθώς είναι πολύ ελαφρύ (σημ: το εσωτερικό περιλαμβάνει μόνο τα χειριστήρια οδήγησης, το κάθισμα οδηγού με αγωνιστικές ζώνες και φυσικά έναν κλωβό ασφαλείας) και με εξαιρετική αεροδυναμική (Cd: 0,27). Όπως και στην περίπτωση του I.D. R Pikes Peak, η αεροδυναμική συμπεριφορά εξασφαλίζει επίσης υψηλές κάθετες δυνάμεις στις υψηλές ταχύτητες, στοιχείο εξαιρετικά σημαντικό στο συγκεκριμένο εγχείρημα.

Το Jetta Bonneville, το οποίο εξελίχθηκε από την VW Αμερικής σε συνεργασία με τους ειδικούς της THR Manufacturing στην Ventura της Καλιφόρνιας, έχει επιπλέον τεχνικές βελτιώσεις. Εκτός από το χαμηλωμένο πλαίσιο για τους χρωματικούς στις εξωτερικές επιφάνειες, διαθέτει ειδικά σχεδιασμένους τροχούς και ελαστικά, για βέλτιστη πρόσφυση, καθώς και δύο αλεξίπτωτα στο πίσω άκρο, που θα κληθούν να επιβραδύνουν το αυτοκίνητα.

«Με αυτή την προσπάθεια θέλουμε να υπογραμμίσουμε τις σπρορ δυνατότητες του νέου Jetta και να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας με το ισχυρότερο Jetta GLI», δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της VW Αμερικής, Hinrich J. Woebcken._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ