Επικαιρότητα Κόσμος

Ιδού το νέο Honda HR-V Sport 1.5 VTEC Turbo 182 PS

Η ιαπωνική εταιρεία προσθέτει στη γκάμα του HR-V την υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του 1.500άρη κινητήρα της, που για την περίσταση αποδίδει 182 ίππους.

Τον περασμένο Αύγουστο η Honda παρουσίασε το ανανεωμένο HR-V (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ) στην ατμοσφαιρική έκδοση 1.5 VTEC 130 PS καθώς και στην πετρελαιοκίνητη i-DTEC. Σήμερα, τηρώντας κατά γράμμα τις υποσχέσεις της, η ιαπωνική εταιρεία προσθέτει στην υπάρχουσα γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων του μοντέλου και την έκδοση Sport, η οποία εφοδιάζεται με τον γνωστό πλέον 1.5 VTEC Turbo κινητήρα του εργοστασίου. Αυτόν που είδαμε και στο νέο Civic, δηλαδή.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η απόδοση του είναι 182 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και 182 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. σε εκείνη που συνδυάζεται με CVT κιβωτίο. Στην πρώτη περίπτωση, η μέγιστη ροπή του διαμορφώνεται στα 240 Nm, τα οποία κάνουν την εμφάνισή  τους από τις 1.900 έως και τις 5.000 σ.α.λ., και στη δεύτερη στα 220 Nm, από τις 1.700 έως και τις 5.500 σ.α.λ.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη έκδοση διατίθεται με την ανάρτηση Performance Damper, που ελέγχει σύμφωνα με τους Ιάπωνες τις κινήσεις του οχήματος κατά το διαμήκη και εγκάρσιο άξονα προσαρμόζοντας τη σκληρότητα των αμορτισέρ. Από εκεί και πέρα, διαφορετικό είναι και το καλιμπράρισμα του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου τιμονιού (Agile Handling Assist).

Σχεδιαστικά, υπάρχουν μερικές επεμβάσεις που διαφοροποιούν το νέο HR-V Sport σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια της οικογένειας. Εξωτερικά, σημεία αναφοράς είναι η νέα μάσκα, το διαφορετικό splitter σε αυτή, τα φώτα LED, οι πλαϊνές ποδιές, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και οι ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών, ενώ στην καμπίνα τα διαφορετικά καθίσματα._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου