Επικαιρότητα Κόσμος

Το ηλεκτρικό Polestar 2 πατά τους τροχούς του στην Ευρώπη

Τα πρώτα αντίτυπα του ηλεκτρικού Polestar 2 των 408 ίππων αφίχθησαν στην Ευρώπη και είναι έτοιμα να παραδοθούν στους αγοραστές τους.

Η σουηδική και ανεξάρτητη πλέον Polestar ολοκληρώνει το πρώτο μεγάλο άλμα της στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών εισάγοντας και επισήμως σήμερα στη γηραιά ήπειρο το Polestar 2, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο fastback μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας που θα τεθεί αντιμέτωπο στις κατά τόπου αγορές με την κυρίαρχη, σε τεχνολογία και πωλήσεις, πρόταση εξ Αμερικής στο συγκεκριμένο «είδος» οχημάτων: το Tesla Model 3.

Polestar 2

Όπως αποδεικνύουν οι επίσημες ανακοινώσεις του Σουηδού κατασκευαστή αλλά και το σχετικό φωτογραφικό υλικό που τις συνοδεύει, η πρώτη «παρτίδα» αντιτύπων του νέου Polestar 2 αφίχθη στην Ευρώπη με στόχο να παραδοθούν στους αγοραστές τους σε Σουηδία και Νορβηγία. Μέσα στις προσεχείς εβδομάδες, θα ακολουθήσει μια δεύτερη «φουρνιά», που προορίζεται για τις αγορές της Μ. Βρετανίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας και της Γερμανίας.

Polestar 2

Θυμίζουμε ότι το νέο Polestar 2 κατασκευάζεται αποκλειστικά στην στην Κίνα, και συγκεκριμένα στη μονάδα που διατηρεί ο Σουηδός κατασκευαστής στην πόλη Luqiao.

Το Polestar 2 είναι ένα μεσαίου μεγέθους 4θυρο fastback μοντέλο που κινείται αποκλειστικά με την αρωγή δύο ηλεκτροκινητήρων - σε αντίθεση με το Polestar 1 που είναι υβριδικό - που αποδίδουν 408 ίππους και 660 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ. Σύμφωνα με την Polestar, το «2» έχει ως στόχο του να εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης 500 χλμ. με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

Polestar 2

Η μπαταρία των 78 kWh του «2» είναι εγκατεστημένη με τέτοιο τρόπο στο «σώμα» του αυτοκινήτου ώστε να συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή των μαζών - και ως εκ τούτου στη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, συμβάλλει στη μείωση του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα κατά 3,7 dB σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική ακαμψία της κατασκευής, που βασίζεται στο δάπεδο CMA της Volvo (ίδια με αυτή του κινεζικού Lynk&Co 1 και του XC40). Σημείο αναφοράς σε επίπεδο τεχνολογιών και συνδεσιμότητας για το Polestar 2 είναι το Google Assistant που αποτελεί μέρος του συστήματος πολυμέσων και επικοινωνίας, Google Android HMI. Επίσης, το αυτοκίνητο θα εκκινεί μέσω του κινητού τηλεφώνου (Phone-as-Key) και όχι με παραδοσιακό κλειδί.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου