Επικαιρότητα Κόσμος

Το ηλεκτρικό VW ID.3 εισάγει ένα νέο μοντέλο πωλήσεων

Η έλευση του ηλεκτρικού VW ID.3 στην αγορά μέσα στο προσεχές καλοκαίρι έρχεται να θέσει τα θεμέλια ενός νέου μοντέλου πωλήσεων για τη γερμανική μάρκα, σύμφωνα με το οποίο για όλα τα μέλη της οικογένειας ID ενοποιούνται οι διαδικτυακές δράσεις της εταιρείας με εκείνες που θα μπορεί να βρει κανείς στις φυσικές εκθέσεις της.

Όπως ανακοινώθηκε από τον Γερμανό κατασκευαστή, από την έναρξη των πωλήσεών του ηλεκτρικού ID.3 οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν απευθείας όλα τα μοντέλα της οικογένειας ID από την ίδια την VW επιλέγοντας ταυτόχρονα τον προτιμώμενο έμπορο ο οποίος θα τους παρέχει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες.

Σύμφωνα με το νέο αυτό μοντέλο, οι έμποροι αναλαμβάνουν το ρόλο του αντιπροσώπου για την πώληση αυτοκινήτων σε ιδιώτες πελάτες και μικρές εμπορικές επιχειρήσεις. Επίσης, φροντίζουν για την απόκτηση, την παροχή συμβουλών σε σχέση με την πώληση, την οργάνωση test drives, την επεξεργασία των συναλλαγών αγοράς και την παράδοση των οχημάτων στους πελάτες, σε συνεργασία με τη «μαμά» VW. Ο προτιμώμενος αντιπρόσωπος που επιλέγει ο αγοραστής στην αρχή της διαδικασίας πώλησης θα λαμβάνει την ίδια προμήθεια και μπόνους, όπως συνέβαινε έως τώρα στις εκθέσεις, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο θα αγοράζεται απευθείας από την VW. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι η τελευταία θα αποφασίζει εκείνη για την τιμή του οχήματος, απαλλάσσοντας έτσι τους εμπόρους από πολύπλοκες διαπραγματεύσεις επί του θέματος αυτού. Έτσι, οι έμποροι θα μπορούν επομένως να βασίζονται σε μια προϋπολογισμένη αμοιβή, ανεξάρτητα από το αν ο πελάτης αγοράζει το όχημά του μέσω διαδίκτυο ή στο φυσικό εκθεσιακό χώρο.

Η VW αναλαμβάνει επίσης την ευθύνη για τη χρηματοδότηση των οχημάτων και φέρει η ίδια τον κίνδυνο για τις αποδόσεις και την υπολειμματική αξία.

Για το νέο αυτό μοντέλο πωλήσεων, οι ιθύνοντες της VW σχολίασαν:

«Ο έμπορος δεν χρειάζεται πλέον να χρηματοδοτεί οχήματα εκ των προτέρων. Εμείς θα αναλαμβάνουμε \ το κόστος των αποθεμάτων αλλά και εκείνο που σχετίζεται με τα οχήματα στους εκθεσιακούς χώρους. Προσφέρουμε επίσης στους αντιπροσώπους μας μια εξαιρετικά ελκυστική πρόταση μίσθωσης για τα οχήματα επίδειξης.

«Το μοντέλο αυτό προσφέρει μια σημαντική οικονομική ανακούφιση στους εμπόρους και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Οι συνεργάτες μας μπορούν επομένως να εστιάσουν σε αυτό που καθιστά το λιανικό εμπόριο τόσο απαραίτητο: στην προσωπική εξυπηρέτηση των πελατών.»

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, το νέο μοντέλο πωλήσεων ανταποκρίνεται επίσης στην αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για εναλλαγή μεταξύ των online και offline καναλιών εξυπηρέτησής τους σε όλη τη διαδικασία αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου